Jump to content

Julen


VickeX
 Share

Julfrågor!  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Första gången, ja någonsin faktiskt, som vi öppnade julklappar efter kalle. Det var så mycket roligare då :mf_doof:

Dessutom har julklapps inköp till flickvän satt min mysnivå på topp och jag är på allmänt bra humör. Bortsett ifrån en sak som är helt ur världen nu så var det den bästa julen på mycket mycket länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Well, hi2u4ll. Jag är (äntligen/tyvärr) tillbaka och trots att jag inte har så mycket att berätta i allmänhet kan jag säga att julen och speciellt julafton var en av de bästa jag upplevt på väldigt länge. Jag fick uppleva den riktiga familjekänslan som jag kanske aldrig upplevt riktigt på julafton. Tillsammans med min gudmor och hennes fem söner och två döttrar samt andra vänner och bekanta så firade vi jul rätt så enkelt men mysigt. Mat, presenter, skratt och gemytlighet. Att mina två presenter sedan blev så lyckade så jag själv inte trodde det var väldigt roligt för min del. I stort sett hela familjen höll på och lekte med min ena present under ett flertal timmar och de flesta hade sjukt roligt tack vare den. Resten av julen blev väl lite sådär. Nyår var lugnt och skönt, men julen kommer jag minnas en lång tid framåt :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...
Jag ogillar julen.

Oh no, you do not!

Well, hi2u4ll. Jag är (äntligen/tyvärr) tillbaka och trots att jag inte har så mycket att berätta i allmänhet kan jag säga att julen och speciellt julafton var en av de bästa jag upplevt på väldigt länge...

------------------

Längtar något enormt till julen nu faktiskt. Kan det vara för att det snöar lite smått utanför fönstret nu? Det blir den första gången vi firar jul i vårat nya hus dock, återstår att se om det blir lika mysigt här som i vårat förra. Menmen, med min släkt kan det ju knappast bli tråkigt. Har inte varit med om en enda tråkig jul tack vare den! :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ogillar julen.

Fan, samma här. Visst kan det vara småmysigt när snön faller och man går runt på stan när det är julskyltning och så... men när jag väl gör det börjar jag istället tänka på hur underbart skönt det är att gå på stan när det är sommar och man kan kränga en glass och dra och bada. Då är julen rätt ovärd helt plötsligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh no, you do not!

------------------

Längtar något enormt till julen nu faktiskt. Kan det vara för att det snöar lite smått utanför fönstret nu? Det blir den första gången vi firar jul i vårat nya hus dock, återstår att se om det blir lika mysigt här som i vårat förra. Menmen, med min släkt kan det ju knappast bli tråkigt. Har inte varit med om en enda tråkig jul tack vare den! :confused:

Haha! Att du orkade leta upp det! Jag kan erkänna att det faktiskt var något utöver det vanliga, men annars så är jag inte så mycket för julen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...