Jump to content

Krafttag mot spam m.m


Nord
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker stelhell missbrukar sin makt.

Jag har inte blandat mig i tjafset som har pågått runt omkring dig, men känner att jag måste göra det nu:

Du är förbannat pantad.

Om du parkerar din bil någonstans och en polis säger till dig att flytta den. Då kan du inte säga: "Och? Då får väl någon Polis fixa det. Jag gör det inte."

Säger StellHell, eller eller vem det nu må vara av Admin kåren, till dig att göra något så är det bara till att göra det. Vare sig du vill eller inte.

De är forumets "poliser" och det är bara att acceptera.

Du har rätt att ha en åsikt, hurvida deras beslut är rätt eller fel, men så länge du befinner dig på deras planhalva följer du deras regler eller lämmar.

Har folk verkligen så svårt att fatta detta?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte blandat mig i tjafset som har pågått runt omkring dig, men känner att jag måste göra det nu:

Du är förbannat pantad.

Om du parkerar din bil någonstans och en polis säger till dig att flytta den. Då kan du inte säga: "Och? Då får väl någon Polis fixa det. Jag gör det inte."

Säger StellHell, eller eller vem det nu må vara av Admin kåren, till dig att göra något så är det bara till att göra det. Vare sig du vill eller inte.

De är forumets "poliser" och det är bara att acceptera.

Du har rätt att ha en åsikt, hurvida deras beslut är rätt eller fel, men så länge du befinner dig på deras planhalva följer du deras regler eller lämmar.

Har folk verkligen så svårt att fatta detta?!

Det finns alltid och kommer alltid att finnas folk som inte vill acceptera högre makter och börjar därför bråka/tjafsa istället. Titta bara på ungvänster, AFA, info-14 m.fl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär dig stava innan du säger något.

Och det kommer från någon som inte ens kan stava "StellHell" rätt?!

Och vadf*n har hans stavning med hans argument att göra över huvudtaget?!

Sluta nu att komma med dumma, korkade argument som bara är rent spamm och återgå till ämnet i tråden istället.

Och tänk innan du talar...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...