Jump to content

Krafttag mot spam m.m


Nord
 Share

Recommended Posts

Jag sa inte att det är ni som ska skapa stämning, men du är mod och borde ta lite mer ansvar..

Det är INTE bara vi medlemar, du tycker alltså att du inte bidrar med något till den dåliga stämningen, du kan ju inte vara possitiv till någonting i princip.

Det är inte bara vårat problem, det är ditt med, du har mer ansvar vad som händer med forumet och inte.

Och är mods till för att jävlas? Dummaste jag hört.

PSPSPSPS; Jag tycker inte att StellHell är en dålig mod, jag tycker däremot att han skapat sig själv en identitet som inte är allt för rolig och utrycker sig förjävligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag sa inte att det är ni som ska skapa stämning, men du är mod och borde ta lite mer ansvar..

Det är INTE bara vi medlemar, du tycker alltså att du inte bidrar med något till den dåliga stämningen, du kan ju inte vara possitiv till någonting i princip.

Det är inte bara vårat problem, det är ditt med, du har mer ansvar vad som händer med forumet och inte.

Och är mods till för att jävlas? Dummaste jag hört.

PSPSPSPS; Jag tycker inte att StellHell är en dålig mod, jag tycker däremot att han skapat sig själv en identitet som inte är allt för rolig och utrycker sig förjävligt.

Vi har redan haft den här diskussionen, du kanske missade den? Du kanske hade fullt upp att hacka Maplestory, och skryta om det. -_-

Du kan ju inte missat en handfull med topics, med flera sidor om just detta. Folk som blev bannade, och allmänt uppror? Bott under en sten senaste tiden kanske?

DU ser det som ett problem, jag gör det inte. Det är där skon klämmer.. Ni vill ha en bättre stämning, och tycker att vi i modkåren ska fixa till det, för vi har makten. Men nope, så är inte fallet. Jag bryr mig inte om stämningen, tycker det är kul med uopkäftiga ungjävlar som jag kan banna skiten ur. Man får alltid med lite seriösa medlemmar på köpet, som är både bra och dåligt. Och det är inte alls något trams, jag är fullt seriös. Mycket möjligt att ni har en bild av mods alá dagisfröken, men jag ser det mer som en farscistisk förmån.. Jävlas med folk, med fullt skydd på min sida. :wub:

Igen, ditt tycke, inte "folket". Det är ni som målar upp mig till vad ni vill, inte precis så jag bryr mig. Och jag tycker min identitet speglar ganska bra hur jag beter mig i vanliga livet med. Hatar fjortisbarn och snorungar lika mycket där som jag gör här. Speciellt dom uppkäftiga.. Dom får smaka näve när dom snokar RL, här får dom smaka varningar.

Och hur jag uttrycker mig får du helt enkelt leva med. Jag är förjävlig, och jag älskar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pust... du har verkligen byggt upp en identitet, Stell, och skulle du vara en vanlig medlem tror jag inte att någon annan mod/admin skulle ta med dig i kåren. Du kanske gör ditt jobb och så, men det är sällan utan att du kör med uttryck som "Kuk i röven på dig med."

Haha, första gången faktist. Och du om någon som kommer tillbaka efter år av inaktivitet ska enbart hålla käften.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa inte att det är ni som ska skapa stämning, men du är mod och borde ta lite mer ansvar..

Det är INTE bara vi medlemar, du tycker alltså att du inte bidrar med något till den dåliga stämningen, du kan ju inte vara possitiv till någonting i princip.

Det är inte bara vårat problem, det är ditt med, du har mer ansvar vad som händer med forumet och inte.

Och är mods till för att jävlas? Dummaste jag hört.

PSPSPSPS; Jag tycker inte att StellHell är en dålig mod, jag tycker däremot att han skapat sig själv en identitet som inte är allt för rolig och utrycker sig förjävligt.

Du, min vän.

Du ska INTE prata om ansvar och bidrag till bättre stämning när du sitter på 4/5 varningar....

Det betyder ju bara att du har bidragit till en sämre stämning på forumet med ditt spammande och dina små förteelser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, första gången faktist. Och du om någon som kommer tillbaka efter år av inaktivitet ska enbart hålla käften.

Ja, kanske inte ordagrant "Kuk i röven". Men som du själv säger har du en jäkla attityd, och det är ju din ensak. Jag menar inte att modsen ska vara snällt tillrättavisande dagisfröknar. Nä, hellre din stil än det. Men du kan tona ner lite. Visst, jag skulle själv bli förbannad om jag var en av de allra första på forumet som bildades för mer än fyra år sedan, och se att forumet gått dit det gått. Nu är det bättre än när jag stack iofs, men att jag "kommit tillbaka" har väl inget med nånting att göra? :wacko:

W0rd till A.A på den. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, kanske inte ordagrant "Kuk i röven". Men som du själv säger har du en jäkla attityd, och det är ju din ensak. Jag menar inte att modsen ska vara snällt tillrättavisande dagisfröknar. Nä, hellre din stil än det. Men du kan tona ner lite. Visst, jag skulle själv bli förbannad om jag var en av de allra första på forumet som bildades för mer än fyra år sedan, och se att forumet gått dit det gått. Nu är det bättre än när jag stack iofs, men att jag "kommit tillbaka" har väl inget med nånting att göra? :wacko:

W0rd till A.A på den. :P

Att du har kommit tillbaka har allt med det att göra. Du var inte här när vi hade vilda diskussioner om detta ämnet, så du kan knipa igen nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, whatever. Jag stack ju som sagt när det började gå dåligt, så det kan mycket väl stämma. Nu verkar ju läget vara rätt bra under kontroll, (tack så mycket) så det är inte så mycket att diskutera egentligen. Det enda just nu är väl folk som är alldeles för öppna med warez, och att folk spammar en hel del. Det är mycket bättre än när jag stack, så som ni säger kanske det inte finns så mycket att diskutera. Peace. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...