Jump to content

Krafttag mot spam m.m


Nord
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är fel, du kan inte stava till söt. Patetiskt.

Vadå talar. Vi skriver ju.

1) Soet är en försköning av ordet söt. -_-

2) Det är bildlikt talat. Men det är antagligen för mycket begärt av dig, att du skall fatta det...

Ska du kritisera fler medlemar så ta det över Pm från och med nu...

På återseende Moroni_Family. (förhoppningsvis minst 3 månader)

*Höll på att skriva när du postade KalleR. StellHell Sorry.

** Jag är dessutom blind...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj mycket läsning. Jobbat hela dagen så jag har inte haft möjlighet att kolla.

Men nu har jag.

Blandade reaktioner märker jag, men överlag verkar det vara positivt. Bra! Då fixar vi detta tillsammans.

Edit: Kanon att ni reportar. Bara fortsätt då det är väldigt svårt för oss att kolla genom varje ny tråd.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra bra A.A -_-

Nu kasnke det blir trevligare här igen.

Jo förästen vart har Hultenius tagit vägen? Har inte sett han på år och dag. -_-

Mycket bra fråga.

Senast aktiv den 18 August 2006 - 10:30. Ca. 1 månad. I en tråd tidigare så skrev han att han var inne 1 gång i veckan, pyttsan heller!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske time för Hultenius att sätta sig själv som 'Hedersadministratör' och låta någon medlem han tror på sköta detta forum och hemsida på ett fint sätt. Kanske inte ska klaga på nyhetsuppdateringen på hemsidan då det inte hänt så mycket i GTA-världen, men sidan håller inte toppskick när det gäller just sådan standard, och vi är ju ändå Sveriges bästa (och enda) GTA-sida så lite mer info kan man tycka fram.

Forumet klagar jag absolut inte på när det gäller dess användning och hur medlemmar är. Men det är inte mycket uppdateringar här heller. Jag klagar inte på Hultenius, inte alls, uppskattar honom. Men jag vill se mer action här.

Nu höll jag mig kanske alldeles för mycket offtopic för denna tråd vilket kanske inte är bra när tråden just handlar om man gärna inte ska gå offtopic. Men som sagt var...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske time för Hultenius att sätta sig själv som 'Hedersadministratör' och låta någon medlem han tror på sköta detta forum och hemsida på ett fint sätt. Kanske inte ska klaga på nyhetsuppdateringen på hemsidan då det inte hänt så mycket i GTA-världen, men sidan håller inte toppskick när det gäller just sådan standard, och vi är ju ändå Sveriges bästa (och enda) GTA-sida så lite mer info kan man tycka fram.

Forumet klagar jag absolut inte på när det gäller dess användning och hur medlemmar är. Men det är inte mycket uppdateringar här heller. Jag klagar inte på Hultenius, inte alls, uppskattar honom. Men jag vill se mer action här.

Nu höll jag mig kanske alldeles för mycket offtopic för denna tråd vilket kanske inte är bra när tråden just handlar om man gärna inte ska gå offtopic. Men som sagt var...

Det är därför han skaffade admins och mods. Det är deras jobb att ta hand om forumet medans han är inaktiv.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur funkar det egentligen?

Låt oss säga att någon får sin femte varning och därmed någon månads hübernating (t.ex.)

När den personen kommer tillbaks.. Hur många varningar har den då?

Och om det är så att det fortsätter räknas efteråt, att man får 6, 7, 8 varningar så har rabarben svar på sin fråga. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur funkar det egentligen?

Låt oss säga att någon får sin femte varning och därmed någon månads hübernating (t.ex.)

När den personen kommer tillbaks.. Hur många varningar har den då?

Och om det är så att det fortsätter räknas efteråt, att man får 6, 7, 8 varningar så har rabarben svar på sin fråga. :rolleyes:

5 varningar är perm bann om man inte är en respektabel medlem. T.ex. saffecool kommer aldrig tillbaks. P-C hade väl också fler än 5 varningar innan han fick sin "yberlånga ban" ?

Btw... hur gör man tyska u?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5 varningar är perm bann om man inte är en respektabel medlem. T.ex. saffecool kommer aldrig tillbaks. P-C hade väl också fler än 5 varningar innan han fick sin "yberlånga ban" ?

Btw... hur gör man tyska u?

Saffecool fick ett halvår, minns jag. Bananen har väl inte gått ut än?

Du trycker på tangenten till vänster om Enter-knappen (den som har tecknen ¨^~) följt av ett u, i, e eller vad du nu vill dubbelpricka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saffecool fick ett halvår, minns jag. Bananen har väl inte gått ut än?

Du trycker på tangenten till vänster om Enter-knappen (den som har tecknen ¨^~) följt av ett u, i, e eller vad du nu vill dubbelpricka.

Fast på ett sätt så glömmer man nog bort forumet om man blir bannad i ett helt år. :>

2.

Übertack! :rolleyes:

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...