Jump to content

Krafttag mot spam m.m


Nord
 Share

Recommended Posts

Nu får det vara nog.

Så mycket spam och skit som förekommer har aldrig varit så hög som den är nu, jag och andra mods/admins, och säkert även ni, är väldigt trötta på allt skit.

Från och med nu kommer det tas krafttag iaf minst från min sida mot detta, jag hoppas även att fler av mina kollegor följer med på detta.

Hur ska vi då göra?

Jo, jag kommer lägga mer tid på forumet än innan, varningar kommer bli fler och jag erkänner även att jag och säkert dom andra har varit lite lätta på reglerna, men det är slut med det nu.

Minsta lilla spam kommer att resultera i varning + hypernating och i värsta fall även ban.

Ni gör ett kanon jobb med att reporta, fortsätt med det! Nu krävs det dock från vår sida att verkligen gå igenom alla reports, vilket kommer göras, definitivt från min sida iaf.

Så från och med nu är det krafttag mot allt jävla tröttsamma skit.

Och tro inte att jag kommer vara snäll, minsta lilla skit som JAG anser vara spam eller bara riktigt jävla dåligt, kommer resultera i varning.

Gör vi inte alla tillsammans något så gör jag det själv. Var SÅ säkra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Två varningar på en dag - angående samma ärende.

Tummen upp, hjälten min.

Yes, stämmer. Fel från min sida, såg försent helt enkelt att Kalle redan hade varnat dig. Detta kommer åtgärdas under morgondagen då det inte går att ordna under detta dygn. Om inte någon annan mod/admin kan gå in och ordna?

Kebab: Reporta vilket inlägg som helst, men skriv i rapporten att det är tråden du anmäler så ordnar vi det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om Tweak spammar, och jag skrev en regel som stog att man inte får, och han svarar med att min mamma suger kuk, borde inte det också ge en varning. För jag fick en varning och 2 veckors ban för att kallat en för tönt.

Han är varnad och klar.

Från och med nu kommer även hypernating, alternativ ban förekomma oftare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skiter väl fullständigt i hur fan det stavas, det är en funktion som blir väldigt populär om sånna som du ska fortsätta kommentera allt jävla skit.

Nu tycker jag du tog i lite väl kraftigt. Visst att Godfather kan vara lite besser-wissrig ibland, men nu tror jag faktiskt han bara ville berätta det för dig, så att du skulle slippa "skämmas" för det i efterhand. Nu är väl "skämmas" ett lite väl starkt ord, men du fattar vad jag menar.

Det hade varit skilnad om han skrev något i stil med "HAha!!1121! :ermm: du kan jue itne ens stava till hybernating ffs"

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tycker jag du tog i lite väl kraftigt. Visst att Godfather kan vara lite besser-wissrig ibland, men nu tror jag faktiskt han bara ville berätta det för dig, så att du skulle slippa "skämmas" för det i efterhand. Nu är väl "skämmas" ett lite väl starkt ord, men du fattar vad jag menar.

Det hade varit skilnad om han skrev något i stil med "HAha!!1121! :ermm: du kan jue itne ens stava till hybernating ffs"

Fan heller, detta är riktat mot alla, inte Godfather personligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skiter väl fullständigt i hur fan det stavas, det är en funktion som blir väldigt populär om sånna som du ska fortsätta kommentera allt jävla skit.

Fan heller, detta är riktat mot alla, inte Godfather personligen.

Varför skriver du som "mig" då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför är du så arg och otrevlig mot alla? :'(

Hade du varit med sen minst två år tillbaka på forumet hade du förstått varför jag är arg.

Forumet blir värre och värre för var dag som går med allt spammande och skit, och jag är så innerligt trött på det.

Vi har påpekat det tidigare, men det har inte hjälpt, antingen har man bara slagit ifrån sig kritiken eller tagit emot den och skärpt sig, men överlag är det fortfarande spammande, just därför är det detta som gäller nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter lite glutteri i den här tråden så tycker jag att A.As initiativ är bra, men jag är rädd att detta kan komma att bli lite utav diktatur.

-Nej, sådär får du inte säga.. SPAM och varnad!

Det kommer bli ett maktmissbruk och det kan jag lova, så fort något inte passar så åker folk på varningar och så vidare. Sedan så tycker jag att man kan vara lite trevlig A.A, eller vad säger du?

Vill gärna att du är lite lugn och sansad om du svarar på detta inlägg, annars kan du låta bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...