Jump to content

Krafttag mot spam m.m


Nord
 Share

Recommended Posts

Oh ja. Men jag pratade om nyheter på förstasidan och uppdateringar i övrigt i forumsdelen. Har inte hänt mycket i en ledande svensk GTA-sida.

Uppdateringar på forumet? Vill du ha en uppdatering på forumet? Vad ska uppdateras? Kanske en forumdel för VCS som mest, och det diskuteras ändå inte mycket och det kommer det inte heller att göras efter dess release så det är inte speciellt nödvändigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Noll. Vem är du föresten?

Vilken flummig fråga A.A! :(

Om du menar vem det är på forumet så är svaret givet, och menar du irl så tror jag att den frågan kommer att förbli obesvarad.

Hurvida det gäller vem personen är på forumet skulle jag med vilja veta det. Jag blandar alltid ihop "The_go" med "The_copy". Jag vet att en av dem är från den feminina sidan (tror att det är "The_go" ursäka om jag har fel) men kommer aldrig ihåg vem av dem.

Blandade alltid ihop "kebab" med "kebabkurt" innan, men har lärt mig nu vem som är vem. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken flummig fråga A.A! :(

Om du menar vem det är på forumet så är svaret givet, och menar du irl så tror jag att den frågan kommer att förbli obesvarad.

Hurvida det gäller vem personen är på forumet skulle jag med vilja veta det. Jag blandar alltid ihop "The_go" med "The_copy". Jag vet att en av dem är från den feminina sidan (tror att det är "The_go" ursäka om jag har fel) men kommer aldrig ihåg vem av dem.

Blandade alltid ihop "kebab" med "kebabkurt" innan, men har lärt mig nu vem som är vem. :D

The_go är tjejen. Du kan komma ihåg det genom att hon är besatt utav KalleR. The_copy texturerar och modelerar till GTA: Sa.

Nu har du fått hjälp på vägen. Tänk bara så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken flummig fråga A.A! :(

Om du menar vem det är på forumet så är svaret givet, och menar du irl så tror jag att den frågan kommer att förbli obesvarad.

Hurvida det gäller vem personen är på forumet skulle jag med vilja veta det. Jag blandar alltid ihop "The_go" med "The_copy". Jag vet att en av dem är från den feminina sidan (tror att det är "The_go" ursäka om jag har fel) men kommer aldrig ihåg vem av dem.

Blandade alltid ihop "kebab" med "kebabkurt" innan, men har lärt mig nu vem som är vem. :D

Ungefär så jag tänkte faktiskt, även om vem personen i fråga är IRL inte är direkt intressant. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

110 sidor räcker inte? :(

Eller officiel kanske betyder klistrad... ursäkta isånnafall.

Sorry, kanske uttryckte mig lite oklart, det jag menade var att det finns redan för många trådar om fotboll, därför inte klistrad, men eftersom denna har växt sig så stark, så byter vi namn på den till ett "officiellt" namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, kanske uttryckte mig lite oklart, det jag menade var att det finns redan för många trådar om fotboll, därför inte klistrad, men eftersom denna har växt sig så stark, så byter vi namn på den till ett "officiellt" namn.

Jag förstår inte riktigt. Ska du byta namn till officiel? :(

Jag håller med dig... jag tycker att det är för tidigt att klistra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte riktigt. Ska du byta namn till officiel? :P

Jag håller med dig... jag tycker att det är för tidigt att klistra.

Nej du har fel, den kommer inte klistras alls. Detta är ett GTA forum, det finns befintliga sportforum för intresserade.

Nej, den ska inte byta namn till officiell, då det redan finns för många trådar om fotboll är det risk för att denna faller i glömska, och då, efter ett tag, startas en ny tråd och vi är på gång igen.

En officiell tråd ska alltid finnas där, alltid vara aktiv, har svårt att tro att denna alltid kommer ligga på topp.

Därför får endast namnet "likna" officiellt.

Förstår du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt! Hade nämligen precis för mig att jag hade iaf en varning... Men du, vad säger du om en dejt? :P

Vice: OMG! Jag måste ju skriva som en 16-årig pojke då! ;)

En begåvad 16 åring that is. :lol:

Nej, jag skojar!

Svårt att skilja på namnen bara. Men nu lär jag minnas ditt namn. Ålder minns jag nästan med. Du var något "äldre" än medelåldern tror jag. . Skall kolla i "ålderstråden", har för mig du skrev ålder där.

Tjugoen unga år va? :wub::wub:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej du har fel, den kommer inte klistras alls. Detta är ett GTA forum, det finns befintliga sportforum för intresserade.

Nej, den ska inte byta namn till officiell, då det redan finns för många trådar om fotboll är det risk för att denna faller i glömska, och då, efter ett tag, startas en ny tråd och vi är på gång igen.

En officiell tråd ska alltid finnas där, alltid vara aktiv, har svårt att tro att denna alltid kommer ligga på topp.

Därför får endast namnet "likna" officiellt.

Förstår du?

Förstår inte riktigt det där med flera fotbollstrådar, det finns bara en aktiv. Men jag håller med om att den inte borde heta "officiella" etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte riktigt det där med flera fotbollstrådar, det finns bara en aktiv.

EN aktiv ja, men FLERA trådar.. Som jag skrev innan så lär denna också falla i glömska någon dag då detta är ett GTA forum, och innan man vet ordet av det så har det startats en ny tråd, så det finns redan så många trådar. Typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...