Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu säger jag det en gång för alla: Man kan inte starta egena gäng! Men man kan gå med i ett av de fem gäng som redan finns!

Här är en kille som scannat in ännu en artikel(fyra sidor lång) om Bully ifrån en tidning:

http://www.bully-board.com/portal.php?arti...bullworthacadem

Fy fan vad bra det här spelet kommer att bli!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas också att det kommer släppas till PC då mitt Platstation 2 har varit med i några år och börjar bli segt.

PS2 i sej börjar väl inte bli segt. Men min burk börjar bli seg eftersom att jag har haft den sen samma år som den släpptes, och det är ganska länge sen.

Vad du virrar, bestäm dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag håller med. Sluta virra :>.

Fy fan om Bully stoppas i Europa. Det här kommer ju att bli ett skitbra spel! Allt jag vill ha i ett spel finns sammlat i Bully! Fan, alla kritiker är ju 40+ och har aldrig spelat ett spel i hela sitt liv. De drar bara förhastade slutsattser av namnet på ett spel de inte vet något om. Ett spel som heter Bully behöver ju inte nödvändigtvis placera en i rollen som mobbare. Det vore ju som att säga att "Fredagen den 13:e" är en dokumäntär om otur. Man får väl för fan läsa lite om ett spel och hellst spela det innan man börjar yttra sig. Hoppas att Bully inte stoppas!! Fy fan om det gör det!

EDIT: Oj då, nu har jag skämt ut mig. Artikeln skrevs innan Rockstar hade bestämt sig för att byta namn till Canis canem edit. Fy fan vad lättad jag blev!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt, skäms som fan för att jag skrev att det riskerade att stoppas i Europa. Jag måste lära mig att inte skumma igenom artiklar.

Btw, lite info ifrån artikeln:

*Om du blir jagad av mobbare så kan du alltid springa till närmsta prefekt som då kommer att hjälpa dig att jaga iväg asen. Men mobbare har ju för vana att spela oskyldiga om de ser en vakt eller lärare i närheten.

* Varje lov kommer att ha ett tema, tex halloween, jul etc etc

Låter läckert.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför är dom goda :D

Håller delvis med dig där. Ett parti som endast inriktar sig på en fråga kan helt enkelt inte gå långt. De kommer nog inte över 4% gränsen i år tyvärr. Men visst vore det härligt. Fast efter ett tag så skulle ju musiken/filmerna/programen etc sluta produceras eftersom det inte längre lönar sig att skapa något. Kanske man skulle införa att staten hjälper skivbolag och liknande med något slags bidrag. Fan nu börjar jag ju låta som en sosse. Fan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad du virrar, bestäm dig!

Vad är det som är så svårt att förstå?

[insert historie-berättar-röst here]

  • Lajnux har ett PS2 =)
  • Han har haft det sedan det var alldeles top-of-the-line-tecnology =)
  • Nuär hans PS2 så gammalt så att det börjar bli alldeles segt =(
  • Men han gillar själva konsollen för det. =)

Förövrigt så är det här ett spel som jag verkligen längtar efter. Otroligt mycket. Själva spelidéen är verkligen klockren, det är bara att hoppas att den blir väl genomförd också. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...