Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

England :D trodde du skulle utspela sig i staterna :)

Det har blivit en missuppfattning här, spelet utspelar sig i New England, en stat i nord östra USA. Det hör man väl på de amerikanska accenterna i trailern.

Jo den nya flash sidan är riktigt grym. Kolla in prospectus. Där står allt du behöver veta. Skitkul! Satt i en kvart och njöt. Snygg musik också. Harry Potter stil. Helt rätt känsla! Bully! (w00t)

EDIT: På en av bilderna på den officiella hemsidan så ser man ett parisehjul. Detta parisehjul liknar Wonder Wheel ifrån the Warriors väldigt mycket. En liten easternegg ifrån Rockstar kanske? Vänta lite... parisehjul.....NÖJESPARK!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har blivit en missuppfattning här, spelet utspelar sig i New England, en stat i nord östra USA. Det hör man väl på de amerikanska accenterna i trailern.

Jo den nya flash sidan är riktigt grym. Kolla in prospectus. Där står allt du behöver veta. Skitkul! Satt i en kvart och njöt. Snygg musik också. Harry Potter stil. Helt rätt känsla! Bully! :D

EDIT: På en av bilderna på den officiella hemsidan så ser man ett parisehjul. Detta parisehjul liknar Wonder Wheel ifrån the Warriors väldigt mycket. En liten easternegg ifrån Rockstar kanske? Vänta lite... parisehjul.....NÖJESPARK!

Nöjespark=Massor av Minispel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nöjespark=Massor av Minispel :)

Minispel + massor av berg & dalbanor och dylikt! Hoppas verkligen att man kan åka dit!

Jag undrar hur det blir när terminen är slut. Börjar man om igen fast en grad upp eller? Om jag har förstått det rätt som är man ledig vid dessa tillfällen:

Lunch, små raster, två långraster, helger, och på lov. Men på loven så står det i prospectus att de ska se till att barnen inte tappar skolandan. Antagligen så slänger väl lärarna in nått där också. Det är ju en internatskola och Jimmy har ju inget hem att åka till på loven.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag har tänkt på är under lektionerna. Vill inte veta direkt efterssom om jag inte vet någonting så blir man ju förvånad för allt som finns. Men har tänkt på vad som händer under lektionerna..

sitter man där och har tråkigt ? ^^ kan man mobba under tiden...

Hoppas det finns en i klassen som är klassens clown och liknande, så blir det lite realistiskt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag har tänkt på är under lektionerna. Vill inte veta direkt efterssom om jag inte vet någonting så blir man ju förvånad för allt som finns. Men har tänkt på vad som händer under lektionerna..

sitter man där och har tråkigt ? ^^ kan man mobba under tiden...

Hoppas det finns en i klassen som är klassens clown och liknande, så blir det lite realistiskt

Jag ska inte berätta för mycket.

Under lektionerna så startas ett minispel som du måste klara för att fixa lektionen. På tex engelskan så ska du kunna bilda ett visst antal ord med hjälp av bokstäver. Gympan kan du nog räkna ut själv. Det bästa är nog att ens skills uppgraderas om man är bra på lektionerna. Ju bättre du är på gympa ju starkare och snabbare blir du, i engelskan så blir du bättre på att förhandla med tex lärare om du kommer försent till lektionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ju riktigt lovande ut, men jag tycker dock att dom kunnat vänta tills PS3 släpps och göra det på trean istället.

Haha ^^ Rätt gay att vänta så länge, sen är det inte något jag skulle vilja va så fint.

Man är i en skola, behöver inte vara så grafiskt snyggt

Rather have a ps2 in the hand than a 2 ps3 in the bush som man brukar säga

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har blivit en missuppfattning här, spelet utspelar sig i New England, en stat i nord östra USA. Det hör man väl på de amerikanska accenterna i trailern.

Jo den nya flash sidan är riktigt grym. Kolla in prospectus. Där står allt du behöver veta. Skitkul! Satt i en kvart och njöt. Snygg musik också. Harry Potter stil. Helt rätt känsla! Bully! :D

EDIT: På en av bilderna på den officiella hemsidan så ser man ett parisehjul. Detta parisehjul liknar Wonder Wheel ifrån the Warriors väldigt mycket. En liten easternegg ifrån Rockstar kanske? Vänta lite... parisehjul.....NÖJESPARK!

Tufft hoppas man kan åka och spy om man åker för mkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...