Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

Vad är det som är så svårt att förstå?

[insert historie-berättar-röst here]

  • Lajnux har ett PS2 =)
  • Han har haft det sedan det var alldeles top-of-the-line-tecnology =)
  • Nuär hans PS2 så gammalt så att det börjar bli alldeles segt =(
  • Men han gillar själva konsollen för det. =)

Förövrigt så är det här ett spel som jag verkligen längtar efter. Otroligt mycket. Själva spelidéen är verkligen klockren, det är bara att hoppas att den blir väl genomförd också. :)

... Och att det kommer till PC :D

Edit: Ny sida... Igen!! (w00t)(w00t)(w00t)

Redigerad av Archemra
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad är det som är så svårt att förstå?

[insert historie-berättar-röst here]

  • Lajnux har ett PS2 =)
  • Han har haft det sedan det var alldeles top-of-the-line-tecnology =)
  • Nuär hans PS2 så gammalt så att det börjar bli alldeles segt =(
  • Men han gillar själva konsollen för det. =)

Förövrigt så är det här ett spel som jag verkligen längtar efter. Otroligt mycket. Själva spelidéen är verkligen klockren, det är bara att hoppas att den blir väl genomförd också. :D

Jag har också haft mitt Ps2 sen det släpptes, men jag har inga problem med mitt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att grafiken inte e så bra B)

Men de blir nog kul endå ;)

Grafiken spelar ingen roll enligt mig. Inte för ett spel som Bully. SA's grafik var inte toppen, men det är ändå det bästa spelet jag har. Grafiken är inte allt i ett spel.

HAr jag nämnt att man kan ta foton också? Man låser upp ett fotoalbum efter att ha klarat tillräckligt många foto lektioner. Låter riktigt kul. Hade (har fortfarande) riktigt kul med kameran i SA. Äntligen lite nya miljöer att fota! Jag ska lätt leta efter mobbare som mobbar någon stackare och ta foton av dem!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är info om hur alla lektioner går till:

http://ps2.ign.com/articles/732/732588p1.html

Fantastiskt! Wunderbar! Engleskan passar mig bäst. Har en stor volkabulär. Man får ju fan träna sig på riktigt i det här spelet också. Det får alla kritiker tänka på också. Ett alternativ till Brain Training DS?

EDIT: Kolla in videon med nördarna på IGN. Fy fan vad jag skrattade! Speciellt åt killen så flaxade med armarna när han sprang och skrek! Lol.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu en dubbelpost ifrån Renard! *applåder*. Jag älskar att visa er länkar till ny info om Bully här på gtasajten. Här är mer info om skolans tuffaste gäng: Jocks (sportkillarna):

http://www.gamesradar.com/us/ps2/game/feat...915164441379097

Det man inte har i huvudet har man i musklerna verkar vara en bra beskrivning av de här grabbarna. Vad du än gör,kaxa inte med dem!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...