Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu tycker jag att vi byter ämne här :). Jag tycker att det är kul att Bully har så mycket minispel. Ta bara sporten tex. Folboll, amerikansk fotboll, dodgeball, gym och boxning är bara en liten del av alla fina små detaljer som Bully är rikt på. Så jävla nice!

Förväntar mig jävligt mycket av det här spelet! Kommer bli bästa spelet på länge, tänk bara att få träna på gym ^_^.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förväntar mig jävligt mycket av det här spelet! Kommer bli bästa spelet på länge, tänk bara att få träna på gym ^_^.

Hehe, hoppas att det inte dyker upp någon gymbugg i det här Rockstar spelet :P. Vad kommer ni att göra på långrasterna då? Själv så kommer jag att göra uppdrag eller freeroama lite och mobba :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tycker jag att vi byter ämne här ^_^. Jag tycker att det är kul att Bully har så mycket minispel. Ta bara sporten tex. Folboll, amerikansk fotboll, dodgeball, gym och boxning är bara en liten del av alla fina små detaljer som Bully är rikt på. Så jävla nice!

Sen finns det väl en arkadhall full av minispel :)

Redigerad av hubbert
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, hoppas att det inte dyker upp någon gymbugg i det här Rockstar spelet :P. Vad kommer ni att göra på långrasterna då? Själv så kommer jag att göra uppdrag eller freeroama lite och mobba :)

Aa, mest lär jag mobba på långrasterna, köra något uppdrag kanske eller dra in till city ^_^

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, hoppas att det inte dyker upp någon gymbugg i det här Rockstar spelet :(. Vad kommer ni att göra på långrasterna då? Själv så kommer jag att göra uppdrag eller freeroama lite och mobba :)

Funderar på att vara snäll mot mobbofren och jävlas med mobbarna :P Annars kommer jag väl Skata och göra hyss ^_^ Kommer man kunna Göra uppdrag på helger och efter skoltid?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen finns det väl en arkadhall full av minispel :)

Japp, där har du rätt! Massor utav arkadspel. Det realistiska är att det kommer att kosta fickpengar att spela på dem. SÅ nu är det bästa att man tjänar pengar om man vill ha kul.

Funderar på att vara snäll mot mobbofren och jävlas med mobbarna :P Annars kommer jag väl Skata och göra hyss ^_^ Kommer man kunna Göra uppdrag på helger och efter skoltid?

Uppdragen kan man göra när man är ledig som på rasterna tex. Men det finns heller inget som hindrar en ifrån att skolka för att göra uppdrag. Det enda problemet om man skolkar är att "herr duktig"(prefekterna) kommer att leta efter dig och göra allt för att rubba ditt nuvarande uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...