Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

Om det säljer dåligt till PS2 så kan ni glömma en portning. Det måste sälja otroligt bra för att de ska bli motiverade och ta chansen att göra en portning till PC.

För övrigt är ingen annan release än PS2:s planerad. Det är inte som med San Andreas eller andra 3D-GTA innan SA där det var bekräftat redan från början att det skulle komma till andra plattformar.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om det säljer dåligt till PS2 så kan ni glömma en portning. Det måste sälja otroligt bra för att de ska bli motiverade och ta chansen att göra en portning till PC.

För övrigt är ingen annan release än PS2:s planerad. Det är inte som med San Andreas eller andra 3D-GTA innan SA där det var bekräftat redan från början att det skulle komma till andra plattformar.

Men detta spelet lär sälja jäkligt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ps2 är den bästa konsollen enligt mig. Kanske för att jag inte direkt har spelat på så mycket annat. Fick mitt första PSone när jag var fyra år gammal. Har nu spelat Playstation i få se nu... 11 år. Hehe, klart att man blir förälskad i PS då.

Ontopic: Någon annan som märkt likheten mellan Bully och Ondskan av Jan Guillo? Verkar som om Rockstar har inspirerats lite av filmen när den blev internationel succé. Kul om det vore så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jo du har nämnt det några gånger. :D

Ja, det kan tänkas vara en likhet, om de ens har sett den filmen. :(

Heh, jo jag har det ja :o . Börjar visst bli senil. Nej, men jag ville bara ha ett svar. Se filmen, den är skitbra. Erik(huvudpersonen) är precis som jag, bortsätt våldsamheten. Han tar inte skit, och det gör inte Jimmy Hopkins heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste precis på www.bullworth-academy.com att spelet inte blir blodigt, och att våldet är mer humoristiskt. Skit bra enligt mig. Det är ju ändå en enda stor satir. Men misströsta icke du som vill ha våld i Bully. Fighting blir det mycket av! Det stod även att toaletten kommer att kunna andvändas fullt ut. Läs lite mellan raderna där :lol:.

Btw, nu får nog Thompson något att bita i när han ser att spelet inte är blodigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste precis på www.bullworth-academy.com att spelet inte blir blodigt, och att våldet är mer humoristiskt. Skit bra enligt mig. Det är ju ändå en enda stor satir. Men misströsta icke du som vill ha våld i Bully. Fighting blir det mycket av! Det stod även att toaletten kommer att kunna andvändas fullt ut. Läs lite mellan raderna där :).

Btw, nu får nog Thompson något att bita i när han ser att spelet inte är blodigt.

Ett regelrätt mobbnings-spel med andra ord. Verkar ju hur underbart som helst (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhh, Detta spelet verkar riktigt kul (w00t) Kommer man kunna döda andra personer och själv kunna dö? Hoppas inte det iaf :)

Jag tror att jag läste någonstans att man inte kan döda, bara knocka. Det är väl bra. Man vill ju inte att Thompson ska få spelet att leva upp till "Columbine Simulator" titeln som han gett spelet.

Fan jag kan inte komma över att det kommer att finnas snö på vintern i Bully! Fan vad kul. Snöbollskrig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att jag läste någonstans att man inte kan döda, bara knocka. Det är väl bra. Man vill ju inte att Thompson ska få spelet att leva upp till "Columbine Simulator" titeln som han gett spelet.

Fan jag kan inte komma över att det kommer att finnas snö på vintern i Bully! Fan vad kul. Snöbollskrig!

Aa, det kommer bli kul (w00t). Kommer spelet i oktober eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...