Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

Den här killen har scannat in en sjusidig artikel om Bully ifrån en tidning. Massor av info och nya bilder.

http://bullyforums.com/index.php?showtopic=105

EDIT: Posten jag pratar om är ifrån Justin två replys ner på sidan.

Inte han som scannat in dom, han la bara dit länkar. Hur som helst,

Also found interesting that you're not the Bully. Infact, you help younger kids.

Yay!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Va, ska man hjälpa barn nu :) ?

Fina pics :)

Alltså, du står upp emot mobbare med samma metoder som dem. Men kom ihåg att du är en riktig skit i alla fall, så du kan roa dig med att busa runt på skolan med smällare, graffitisprayar och lite annat. Och kom ihåg, om barnen inte betalar så blir det ingen hjälp. Jimmy är en riktigt dryg kille.

Btw, spelet släpps den 27 oktober i Europa. Källa: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=15160

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man mobba/slå lärare? :)

Det bör man nog kunna göra. Men förvänta dig inte att läraren klappar dig på axeln och säger "Du kommer att bli proffsboxare", nej han kommer att skrika åt prefekterna att ta dig till rektorn. Men det vill vi ju inte eller hur? Så vi börjar springa fort som fan ut på skolgården där det dessvärre redan väntar tre prefekter som tar dig direkt till rektorsexpeditionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bör man nog kunna göra. Men förvänta dig inte att läraren klappar dig på axeln och säger "Du kommer att bli proffsboxare", nej han kommer att skrika åt prefekterna att ta dig till rektorn. Men det vill vi ju inte eller hur? Så vi börjar springa fort som fan ut på skolgården där det dessvärre redan väntar tre prefekter som tar dig direkt till rektorsexpeditionen.

Neej inte rektorn :'(

Ädit: Hoppas lärarna har olika personligheter så att dom tex kan vara som våran teknik lärare =blåst, övertala han att jag skulle få gå en halvtimme tidigare ^^

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jack Thompson, den i spelkretsar ökända advokaten, är ute på nya upptåg. Än en gång är det Rockstar och deras utgivare Take Two Interactive som fått rejäl portion hot kastade mog sig - Thompson kräver att få testa skolgårdsliret Bully innan det släpps, annars stämmer han företaget.

Han har redan plitat ner 40 punkter som han anser vara tillräckliga för att stoppa spelet, där han bland annat drar direkta paralleller till olika våldsdåd i skolor. Tidsfristen för hans begäran gick ut i måndags, vad Take Two har svarat framgår inte i artikeln på bit-tech.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat, så fort jag får höra talas om att Jack Thompson har yttrat sig så gör det ont i bröstet på mig. Han vill stoppa alla bra spel som kommer ut. Jävla svin!

FidoVercetti: Japp, man kan ha gympa. Fotboll, dodgeball, boxning och gym är vad jag har hört talas om att man kommer göra på den timmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oooh, vad jag tycker det här spelet verkar kul!

Och ni trodde att det kommer ut på PC med, eller hur var det? :D

Antagligen kommer det väl ut på pc sen. Men fan var kul det verkar vara, tror inte jag köper det utan önskar mig det i julklapp istället :o.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...