Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wiie! Korvgrillning! B)

..vilket får mig att tänka på. Kommer man vara tvungen att äta? (Och kanske ha matkrig :lol: )

Eftersom det står Frukost och Lunch på schemat så tror jag att det är ett måste att äta faktiskt. Men det ger en bara fler möjlighterer att skapa mayhem i matsalen. Tänk att gå fram till en nörd och trycka ner fejset i gulash soppan! :angry:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en ny artikel från 1up angående Bullworth Town. Det verkar som om man kan gå in i de flesta affärer. Det finns tex en serieaffär som även säljer stinkbomber och smällare svart till dig (w00t) , en frisör som är väldigt ostadig på handen och köra go-cart race med pengapris tvärs igenom staden. Stannar du i staden för länge och skolan stängs så får du förbereda dig på att leka hemlös! Läs hela artikeln här!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en ny artikel från 1up angående Bullworth Town. Det verkar som om man kan gå in i de flesta affärer. Det finns tex en serieaffär som även säljer stinkbomber och smällare svart till dig ;P , en frisör som är väldigt ostadig på handen och köra go-cart race med pengapris tvärs igenom staden. Stannar du i staden för länge och skolan stängs så får du förbereda dig på att leka hemlös! Läs hela artikeln här!

Coolt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en ny artikel från 1up angående Bullworth Town. Det verkar som om man kan gå in i de flesta affärer. Det finns tex en serieaffär som även säljer stinkbomber och smällare svart till dig ^_^ , en frisör som är väldigt ostadig på handen och köra go-cart race med pengapris tvärs igenom staden. Stannar du i staden för länge och skolan stängs så får du förbereda dig på att leka hemlös! Läs hela artikeln här!

Fränt! :blink:

Men jag fatta inte de där som du skrev om frisören...

(orkar inte läsa artikeln, är inte på läsarhumör...) ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Nu info från IGN. Och nu vill ja ha Bully mer än någonsin! Läs bara deras senaste preview:

http://ps2.ign.com/articles/736/736308p1.html

Info från IGN

*Om du hittar en frisbee eller något annat sportföremål så bara siktar du på en annan eleve ett tag, om eleven känner för det så börjar ni köra frisbee eller fotboll etc etc, fy fan vad kul!!

*Om du är skadad så är det bara att plocka blommor och ge de till en tjej. Tjejen kommer då kyssa dig och hälsan fylls på. Kanske en lite snällare version än SA's?

*Precis som på riktigt som kommer folk att bete sig annorlunda mot dig beroende på vilka kläder du har på dig. Gå runt i bara kalsonger och bli utskrattad, klä dig snobbigt och alla gillar dig.

*Hundratals kläder/accesoarer som du kan hitta, köpa eller låsa upp!

*Kapitel 1 av fem fungerar som en tutorial och varar cirka 8 timmar!

Fan vad jag längtar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...