Jump to content

Basshunter-LOL-SE-2006-SMO


sobe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 228
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pinsamt.

För att du inte får vara med i det roliga och att vi kommer börja mobba dig, och du skriver i massa trådar hur mycket du hatar oss för att vi förstår vitsen med att vara medlem på ett forum inte är att spamma eller hålla på och vara trög så att allt och alla börjar avsky en och ber en att dra härifrån tills en admin bannar en eller man slänger sin dator i golvet för alla elaka PM man fått den senaste tiden och man förstår inte att man är problemet till att man inte är välkommen här och kommer sitta hemma onanerandes till gamla Bamse-tidningar man laddat ner från Internet som bara är ännu en dålig porrimitation som inte har nån handling eller liknar originalet äns en gång? Är det därför?

Så det är inte bara jag? Phew.. ^_^

Du behöver inte känna dig ensam, bara för att det inte är ett symptom som syns, så betyder det inte att det inte finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, här har vi en till som försöker övertala alla oss här genom att påstå att våra liv suger för att vi surfar på en GTAsajt, han vet mer om oss än vi själva.. faktiskt!

Skäms när jag ser sånt. Samma som som när folk säger att de ska ut med polare, det är bara pinsamt.

Lägg ner.

Jag vill höra massvis med "W0RD!" nu!

W0RD!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja visst.

http://www.jamma.se/index.php?page=%2Farti...n%3Ddiscography

Visserligen ett 2 år gammalt demo, men ändå.

Eller dom här:

http://media.putfile.com/Erik-Med-K---Ta-E...loss-Version-04

http://media.putfile.com/Erik-Med-K-feat-T...ffekten-Av-Somn

Alla dom låtar är inspelade med både studiosynthar och Reason.

Och jag skulle vilja se er göra det i något bajs-eJay på en kvart. lol

fan va sämst

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, här har vi en till som försöker övertala alla oss här genom att påstå att våra liv suger för att vi surfar på en GTAsajt, han vet mer om oss än vi själva.. faktiskt!

Skäms när jag ser sånt. Samma som som när folk säger att de ska ut med polare, det är bara pinsamt.

Lägg ner.

Jag vill höra massvis med "W0RD!" nu!

Okej att ni tycker han sjunger dåligt och dyligt. Jag gillar inte heller hans låtar speciellt. Men varför håna honom för det? Han riktar ju inte äns sin musik åt eran(de flesta aktiva här) målgrupp.

Ni kan ju inte säga att han är misslyckad, tusentals människor gillar ju hans musik. Låt de göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej att ni tycker han sjunger dåligt och dyligt. Jag gillar inte heller hans låtar speciellt. Men varför håna honom för det? Han riktar ju inte äns sin musik åt eran(de flesta aktiva här) målgrupp.

Ni kan ju inte säga att han är misslyckad, tusentals människor gillar ju hans musik. Låt de göra det.

SlewME har inte skrivit nånting om Basshunters musik i inlägget du quotade. Han talar till Sobe som kallade alla (åtminstone majoriteten) här på GTAsajten för GTAsajten-fixerade (med ett fint ord (eller?)) och SlewME ansåg bara att Sobe hade såååååååå rätt.

Läste du äns en gång posten innan du quotade? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tusentals människor gillar ju hans musik. Låt de göra det.

Fan heller, låt mig använda begreppet "fjortismusik"

En börjar lyssna på Basshunter>>>>>En annan får veta att Fjortis Nummer 1 lyssnar på Basshunter>>>>>Fjortis nummer 3 börjar lyssna på Basshunter för att Fjortis Nummer 1 och 2 lyssnar på han>>>>>And the story goes on.

Bara min syn på det hela..

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan heller, låt mig använda begreppet "fjortismusik"

En börjar lyssna på Basshunter>>>>>En annan får veta att Fjortis Nummer 1 lyssnar på Basshunter>>>>>Fjortis nummer 3 börjar lyssna på Basshunter för att Fjortis Nummer 1 och 2 lyssnar på han>>>>>And the story goes on.

Bara min syn på det hela..

Så sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan heller, låt mig använda begreppet "fjortismusik"

En börjar lyssna på Basshunter>>>>>En annan får veta att Fjortis Nummer 1 lyssnar på Basshunter>>>>>Fjortis nummer 3 börjar lyssna på Basshunter för att Fjortis Nummer 1 och 2 lyssnar på han>>>>>And the story goes on.

Bara min syn på det hela..

Konstig syn du har då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte har något annat att säga, så ber jag dig vänligen att hålla käften.. Annars varnar jag dig, och tro det eller ej men jag kommer nog smeta på en fet BAN over your ass så VI slipper dig, och du slipper gå in på den här skitdåliga sidan där alla är idioter.

Jaja, ta inte i så att du spricker bara.

"en fet ban över mitt arsle"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...