Jump to content

Basshunter-LOL-SE-2006-SMO


sobe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 228
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför känns det som att de flesta trådar på senare tid spårar ut med hjälp av Maimstream, Kebab, Lajnux, RavenE och en massa Wub- smileys?

Börjar bli rätt tjockt att läsa ert spam nu. :)

Tycker du att jag spammar? ;) Jag frågade vad fonten som Basshunter använder heter, till skillnad från Lajnux, SiXxe med fleras bögsnack.

Edit: Men Lajnux försökte iaf hjälpa mig.

Edit2: Och Pico hittade fonten.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför känns det som att de flesta trådar på senare tid spårar ut med hjälp av Maimstream, Kebab, Lajnux, RavenE och en massa Wub- smileys?

Börjar bli rätt tjockt att läsa ert spam nu. -_-

Min egen åsikt är att jag är så jävla trött på SiXxe, vilket ofta leder till saker som ligger faaaar away from topic. Inget super-argument för spammande, kanske, men. :>

Förövrigt så tycker jag mina offtopic-posts är befogade samt tjänar någon slags syfte. Iallafall de flesta. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min egen åsikt är att jag är så jävla trött på SiXxe, vilket ofta leder till saker som ligger faaaar away from topic. Inget super-argument för spammande, kanske, men. :D

Förövrigt så tycker jag mina offtopic-posts är befogade samt tjänar någon slags syfte. Iallafall de flesta. (w00t)

Haha, ta det med mig i PM istället då? (w00t)

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...