Jump to content

Basshunter-LOL-SE-2006-SMO


sobe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 228
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du skall icke svära. :)

Och ja, det är jag som är Lajnux.

Det var ett förfärligt tjat om världens undergång ifrån din sida, någon du vill prata ut om?

@RavenE: Send me a picture and I'll try to figure it out ;)

Ja, det vill jag. Vill du bli min psykolog?

Jag tycker du är en väldigt dramatisk kille. ;)

Jag är en dramatisk kille som hatar alla små forumbögar som bögar på forumet dag in och dag ut, exempel Lajnux.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det vill jag. Vill du bli min psykolog?

Jag är en dramatisk kille som hatar alla små forumbögar som bögar på forumet dag in och dag ut, exempel Lajnux.

Du är ju patetisk. Och nej, jag vill inte bli din psykolog.

Åh, jag är en liten forumbög som är med på SIXxe's forumböglista, ska jag skratta eller gråta?

Kom jag med på din forumböglista pga att du inte har något mer att säga mig i dina pm?

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju patetisk. Och nej, jag vill inte bli din psykolog.

Åh, jag är en liten forumbög som är med på SIXxe's forumböglista, ska jag skratta eller gråta?

Kom jag med på din forumböglista pga att du inte har något mer att säga mig i dina pm?

Du ska gråta, hahahaha! Din lille datanörd ;)

Jag ville bara säga att jag hade tänkt rapportera den här tråden så den blir låst, men sen kom jag på att det är så roligt att se SiXxe göra bort sig. Så jag struntade i det. Det kan fan vara värt en varning, om modsen så tycker. :)

Haha, fan va kul det måste vara ;) Nej tänk om modsen ger mig en varning :( då kanske jag blir bannad :'(. Vad synd isf, och okej kebab du får också vara med, så kan ni sitta och böga med varandra!

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska gråta, hahahaha! Din lille datanörd ;)

Haha, fan va kul det måste vara :) Nej tänk om modsen ger mig en varning ;) då kanske jag blir bannad :'(. Vad synd isf, och okej kebab du får också vara med, så kan ni sitta och böga med varandra!

Nej jag tror jag hoppar över att gråta, och varför är det så farligt att sitta vid datorn, jag ser ju att du är ganska aktiv du också.

Det skulle inte vara ett dugg synd om dom bannade dig, jag skulle njuta av det.

You're out of here.

@ RavenE: Jag beklagar, jag letade en del men utan att finna den :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag tror jag hoppar över att gråta, och varför är det så farligt att sitta vid datorn, jag ser ju att du är ganska aktiv du också.

Det skulle inte vara ett dugg synd om dom bannade dig, jag skulle njuta av det.

You're out of here.

@ RavenE: Jag beklagar, jag letade en del men utan att finna den :)

Okej, synd. Hoppas att någon annan kan hjälpa mig, innan topicen blir låst pga offtopic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...