Jump to content

Basshunter-LOL-SE-2006-SMO


sobe
 Share

Recommended Posts

Haha, ja visst.

http://www.jamma.se/index.php?page=%2Farti...n%3Ddiscography

Visserligen ett 2 år gammalt demo, men ändå.

Eller dom här:

http://media.putfile.com/Erik-Med-K---Ta-E...loss-Version-04

http://media.putfile.com/Erik-Med-K-feat-T...ffekten-Av-Somn

Alla dom låtar är inspelade med både studiosynthar och Reason.

Och jag skulle vilja se er göra det i något bajs-eJay på en kvart. lol

Mhm, det var jättemycket melodi i dom.

Och jag har aldrig sagt att eJay är bra, däremot krävs det ingen naturbegåvning för att göra en catchig låt i Cubase/FruityLoops/Reason.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 228
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det var med sanning bland det sämre jag hört, hör du inte skillnad på mitt och ditt eJay-skräp så borde kanske en titt hos doktorn för att kolla öronen sitta fint,

Jag hör mycket skillnad.

Och saken var inte det att mitt skulle vara lika "bra" som ditt, utan att din skit är lika dåligt som en jävla eJay låt jag gjorde för 4 år sedan på en kvart. Ditt jävla dövöra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hör mycket skillnad.

Och saken var inte det att mitt skulle vara lika "bra" som ditt, utan att din skit är lika dåligt som en jävla eJay låt jag gjorde för 4 år sedan på en kvart. Ditt jävla dövöra.

Haha, alltså, erkänn istället att jag har vunnit över dig. Det här är ju löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, alltså, erkänn istället att jag har vunnit över dig. Det här är ju löjligt.

Aldrig i hela jävla mitt liv att jag skulle låta en jävla klåpare att tro han har "vunnit" över mig.

Erkänn istället att du inte är född 1984, för går bara inte. Du måste fan vara mentalt handikappad om du är 22 år och agerar som en 10 åring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste faktist ställa mig på sobes sida, det är inte lätt att göra bra låtar i reason eller cubase.

Det krävs träning precis som på vilket instrument som helst. Jag går ES musik så jag har fått prova på.

Och varför skulle det vara lätt om man kan läsa noter? Ska du bara ta några noter och spela in sen säga att det är din låt?

Dock så hatar jag Basshunter musik

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, öh?

Yeah right!

Som jag sa, mogen sida/forum.

Ja, det är ett jävligt moget forum det här. Men det är medlemmar som du och jag som spammar skiten och försöker vara duktiga och skriver onödiga inlägg som ger forumet dålig status. Du har inte frågat dig varför alla svansar efter Mistaa SmellHell, eller? Det kan ju int evara så att han faktist har rätt och att han har "vunnit" över dig. Innan du tror att du har "vunnit" nånting så kanske du borde skaffa dig lite mer argument som kan leda dig till segern istället för att bara säga att dom ska ge upp?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...