Jump to content

Basshunter-LOL-SE-2006-SMO


sobe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 228
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Aa men jisses, han gör en låt på fyllan och får ett skivkontrakt, måste kännas som en smäll på käften för alla som satsar allt på musik.

En annan grej, han börjar gråta för att ett holländskt band har tagit delar hur Botten anna, men i hans nya låt så har själv tagit delar hur "Daddy DJ" som var en sommarplåga för ett par år sedan, dubbelmoral?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR sa till mig på msn att han tyckte att basshunters nya platta var riktigt bra. ;)

--

2006-08-26 11:43:05 kalle. Beffo Webbhotell, nu med helt ny support och hemsida. hehehe basshunters nya album är grymt

--

Personligen så gillar jag inte basshunters låtar så verst. Vissa är ok, men hans senaste fjolleriera är bara kul att lyssna på, inte bra.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad... Har... Du... Emot... MIG? :'(

Inget. Tyckte bara du skulle ta det lungt när du blev värsta freaky i det där inlägget. Kallade folk perversa, fastän ingen sa nånting. Det kanske är DU som är pervers isåfall, jag menar, det var ju do som tog upp det. Sug-grejen menar jag. Äh, nu nämnde jag ju det.

Eh, glöm det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asshunter är klart bättre än Basshunter. Japp

Asshunter har kanske gjort 5 bra låtar och 1000 som är värdelösa.

Basshunter har gjort en del bra låtar, men man börjar tröttna nu. Spela roll om det är svårt eller inte att göra elektronisk musik, han har ju lyckats iaf. Dessutom är det inte så jävla lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aa men jisses, han gör en låt på fyllan och får ett skivkontrakt, måste kännas som en smäll på käften för alla som satsar allt på musik.

Haha, jo. Men Markoolio då. Han satt på en nattbuss och var full och skrålade för sig själv då en kille som jobbade på ett skivbolag hörde honom och fixade han ett kontrakt. :D

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR sa till mig på msn att han tyckte att basshunters nya platta var riktigt bra. :D

--

2006-08-26 11:43:05 kalle. Beffo Webbhotell, nu med helt ny support och hemsida. hehehe basshunters nya album är grymt

--

Personligen så gillar jag inte basshunters låtar så verst. Vissa är ok, men hans senaste fjolleriera är bara kul att lyssna på, inte bra.

Du gav mig ju en del låtar med honom innan allt började. Dock så är låten "Här kommer lennart" inte med. Är det möjligt att det inte är basshunter som gjort den då?

Tycker dom är bra som bakrundsmusik. Men som SlewME säger: "Dom är bara kul att lyssna på, inte bra".

Och med tanke på att det är ett datorprogram som gör musiken så bör det vara det som ska ha skivkontraktet inte basshunter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och med tanke på att det är ett datorprogram som gör musiken så bör det vara det som ska ha skivkontraktet inte basshunter.

Är du du eller? Det är som att säga att instrumenten ska ha skivkontraktet istället för personerna som spelar dom. Now that's a LOL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inget direkt emot honom egentligen, det finns så många fjortisikoner så jag orkar inte ens hata honom.

Angående skapandet av musik är jag inte så insatt i hur han gör den, men för länge sedan kunde jag få till riktigt klatschiga melodisnuttar i Markoolio eJay Special Edition, som jag sedan skröt inför med min granne som inte visste hur lätt det egentligen var, jag t o m chansade ibland och satte ihop lite hejvilt. Måhända är det liknande här? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inget direkt emot honom egentligen, det finns så många fjortisikoner så jag orkar inte ens hata honom.

Angående skapandet av musik är jag inte så insatt i hur han gör den, men för länge sedan kunde jag få till riktigt klatschiga melodisnuttar i Markoolio eJay Special Edition, som jag sedan skröt inför med min granne som inte visste hur lätt det egentligen var, jag t o m chansade ibland och satte ihop lite hejvilt. Måhända är det liknande här? :D

Vad trött jag blir på alla som tror att trance/techno-musik skapas på ett seriöst sätt i eJay-program.

eJay har redan färdiga loopar, inget som du gör själv, daah.

Det programmet borde förbjudas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...