Jump to content

Warhammer Online


Siana
 Share

Recommended Posts

Wow växer inte allts. Typ alla jag känner börjar tröttna på skitet. Bara massa grind och skit pvp.

Och hur många MMORPG har du spelat.

Everquest har en 2a.

Och Guild wars var rolligt bara för att du inte vet skit om hur man gjör.

Conan kommer nog bli bra du har inte kört det så stfu. Lotro är samma som WoW typ.

WoW är bara över klassat skit.

Haha, 9 miljoner and counting, är du dum i huvudet? Hur kan det inte vara ett tecken på att det växer? Bara för du inte gillar det. Och ja, du kan inte känna många som WoWar isf.

EQ är äldre än din morsa. Och nej, GW är skit. Jag har spelat det, och ja det suger.

Conan har du inte kört, men du vet att det blir bättre än WoW, GJ BOII! LOTRO är långt ifrån WoW

Du gillar inte WoW, men det gör inte att spelet är det största MMO i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 171
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, 9 miljoner and counting, är du dum i huvudet? Hur kan det inte vara ett tecken på att det växer? Bara för du inte gillar det. Och ja, du kan inte känna många som WoWar isf.

EQ är äldre än din morsa. Och nej, GW är skit. Jag har spelat det, och ja det suger.

Conan har du inte kört, men du vet att det blir bättre än WoW, GJ BOII! LOTRO är långt ifrån WoW

Du gillar inte WoW, men det gör inte att spelet är det största MMO i världen.

Men vafan, då har du dålig smak stellan, jag har lirat igenom hela GW 3 ggr och det äger så jävla hårt :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, 9 miljoner and counting, är du dum i huvudet? Hur kan det inte vara ett tecken på att det växer? Bara för du inte gillar det. Och ja, du kan inte känna många som WoWar isf.

EQ är äldre än din morsa. Och nej, GW är skit. Jag har spelat det, och ja det suger.

Conan har du inte kört, men du vet att det blir bättre än WoW, GJ BOII! LOTRO är långt ifrån WoW

Du gillar inte WoW, men det gör inte att spelet är det största MMO i världen.

Det låter exakt som att du inte tillåter honom tycka vad han vill, alla ska tycka exakt som du gör, efter dina principer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter exakt som att du inte tillåter honom tycka vad han vill, alla ska tycka exakt som du gör, efter dina principer.

Tycker han är en idiot som påstår att WoW inte är det största ledande MMORPG som finns ute, och att det inte är så stort för det är bra, och att det hela tiden blir mindre. Allt detta är lögn, och ja. Om han vill tro på sina egna lögner så får han görna göra det, men han ska fan inte komma här och kasta ut sig skit bara för att han inte gillar WoW.

Han tycker WoW suger, jag tycker GW suger. WoW är fortfarande större än GW någonsin kommer vara, och det är något ingen kan säga emot mig på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ca 12 pers i min klass (utav 30) som kör WoW, och 7 av dom har sagt att dom troligen kommer sluta när Nästa Expansion släpps, och 3 av dom väntar på WAR just nu (frågade dom nyss) , så vem vet, WoW kanske förlorar några 100k spelare (eller mer/mindre)

Självklart, och detta har vi redan förutsett. Men det kommer inte sluta mer än 4,5miljoner spelare, någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker han är en idiot som påstår att WoW inte är det största ledande MMORPG som finns ute, och att det inte är så stort för det är bra, och att det hela tiden blir mindre. Allt detta är lögn, och ja. Om han vill tro på sina egna lögner så får han görna göra det, men han ska fan inte komma här och kasta ut sig skit bara för att han inte gillar WoW.

Han tycker WoW suger, jag tycker GW suger. WoW är fortfarande större än GW någonsin kommer vara, och det är något ingen kan säga emot mig på.

Ja och? Du gjör samma sak som jag gjör mot dig lol.

Tror nog att stellHell har adhd och kan inte tillåta ngn annan att tänka som dom vill.

Guild wars är grattis. Och på det sättet kan du inte ställa samma krav.

Ändå guild wars har bättre grafik än wow.

Du får hålla dig till dit Disney mmorpg och jag håller mig till en grafisk trogen sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja och? Du gjör samma sak som jag gjör mot dig lol.

Tror nog att stellHell har adhd och kan inte tillåta ngn annan att tänka som dom vill.

Guild wars är grattis. Och på det sättet kan du inte ställa samma krav.

Ändå guild wars har bättre grafik än wow.

Du får hålla dig till dit Disney mmorpg och jag håller mig till en grafisk trogen sådan.

Here we go again, tror du folk spelar Counter-Strike 1.6 på grund av grafik? Njet, de spelar det för att känslan är många gånger bättre än i Counter-Strike: Source, samma gäller WoW och GW, helt skillnad på gameplay osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja och? Du gjör samma sak som jag gjör mot dig lol.

Tror nog att stellHell har adhd och kan inte tillåta ngn annan att tänka som dom vill.

Guild wars är grattis. Och på det sättet kan du inte ställa samma krav.

Ändå guild wars har bättre grafik än wow.

Du får hålla dig till dit Disney mmorpg och jag håller mig till en grafisk trogen sådan.

Sry detta har inte med warhammer online att göra men.

Du har skrivit gjör istället för gör

Grattis istället för gratis

Dit istället för ditt.

Öhm öhm >_<

Ontopic: Vad är systemkravet för att kunna köra?

Redigerad av RF-AT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"We are pleased to invite you to the beta test of Warhammer Online: Age of Reckoning. You will have the opportunity to take part in refining the long-awaited MMO inspired by the legendary Warhammer Fantasy Battle game. Join the army of Order or the army of Destruction, explore the lands, undertake quests, fight in RvR combat and share your opinions to help us improve the game."

:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"We are pleased to invite you to the beta test of Warhammer Online: Age of Reckoning. You will have the opportunity to take part in refining the long-awaited MMO inspired by the legendary Warhammer Fantasy Battle game. Join the army of Order or the army of Destruction, explore the lands, undertake quests, fight in RvR combat and share your opinions to help us improve the game."

:shifty:

" :lol: "

Sälja den eller? =P

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du köpa en hjärna?

Beta testingen finns på hemsidan, bara att signa upp.

Det är ju Closed beta ,och rätt så svårt att komm ine har jag för mig.

Om nån har en Beta key, eller vill ge mig deras betta account så skulle det upskattas. :shifty:

Har kollat runt på Wars hemsida, och det värkar inte var nån som helt infortiom om Raserna eller claserna. Fan vad dålig hemsida som hade , var ju skit rörig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju Closed beta ,och rätt så svårt att komm ine har jag för mig.

Om nån har en Beta key, eller vill ge mig deras betta account så skulle det upskattas. :shifty:

Har kollat runt på Wars hemsida, och det värkar inte var nån som helt infortiom om Raserna eller claserna. Fan vad dålig hemsida som hade , var ju skit rörig.

Dom håller på att bygga en ny, men dom är rätt upptagna och enligt många lägger dom inte ner jättemycket tid på sidan, utan mer på spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom håller på att bygga en ny, men dom är rätt upptagna och enligt många lägger dom inte ner jättemycket tid på sidan, utan mer på spelet.

Okey :D . Hoppas iaf att dom hinner je utt en beta key till mig :blink: Ska dom släppa nån open beta?

EDIT: Såg nu att det var du som hade fått beta inviten, vad tycker du om spelet? Är questen roliga är pvpen bra beräta alt!! ;)

Redigerad av Kaiser Franz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...