Jump to content

Warhammer Online


Siana
 Share

Recommended Posts

Nu har jag tittat igenom alla WAR Production videos och är lite sugen, någon som sett ett release datum än? :lol:

Hur tror ni WAR kommer stå sig emot WoW? Själv tror jag inte det kommer slå WoW men jag hoppas att dem blir en bra konkurrent. ;)

Har bara kört wow på trail, och gillade det inte direkt, och på podcasts och det jag läst om WAR så kommer jag troligen gilla det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 171
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tja de flesta seriösa PvP'are i wow kommer i alla fall testa WAR och är det så bra som det lovats så bytar vi spel antagligen. Sen så kommer ju såklart alla casuals fortsätta med wow så det blir knappast någon farlig konkurrent för blizz. Jag hoppas iaf att WAR blir som wow fast mer inriktat på PvP

PvP i wow är egentligen jättebra, problemet är att man förlorar inte ett skit av att dö så det är så jävla meningslöst att PvP'a.

Man skulle förlora lite guld eller durability när man dör i world pvp så hade det iaf varit kul och fler hade varit ute och "jagat" istället för att sitta och nöta nån trist BG om och om igen. Eller varför inte som hardcore i Diablo II, dör man så dör man, då e gubben borta för alltid :(

Men annars är wow's PvP bra. Självklart är det inte balanserat för varje klass, det är en omöjlighet med alla hybrider och supportklasser. Men i gruppspel är det hyfsat balanserat, man kan utan problem hitta alla klasser i dom bästa arena teamen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte det jag sa, tror jag? Utan det jag menar var att jag hoppas WAR blir, ja, att det blir väldigt stort bara. :(

Ok, en bra konkurent ska ligga i jämn takt med sin andra konkurent. Och ja, jag tror inte heller att 4,5miljoner kommer sluta med WoW för WAR..

Möjligt att det blir stort, men aldrig i närheten av WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, en bra konkurent ska ligga i jämn takt med sin andra konkurent. Och ja, jag tror inte heller att 4,5miljoner kommer sluta med WoW för WAR..

Möjligt att det blir stort, men aldrig i närheten av WoW.

Det kan bli, inte direkt stor chans, men det finns en liiiiiten liten chans att det blir bättre :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, jag tror själv att WAR är bättre än WoW i många anseenden, men det kommer aldrig konkurera ut det. Inget spel kommer göra det sålänge WoW uppdateras och folk fortfarande finner det intressant.

Fatta det kommer komma många MMORPG wow kommer bara vara skit efter det.

Vanguard är just nu rättså buggigt så många kör inte det förns det är fixat.

WAR kommer

Guild wars 2

Den där conan MMO

Wow kommer bli utklasad snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow kommer bli utklasad snart.

Nej, för att WoW ägs av en av världens rikaste och 'bättre' spelföretag, de har något som de flesta andra spelföretagena inte har. För mycket pengar. De kommer kunna hålla spelare underhållna tills de vittrar och dör.

Guild Wars är bara en stor flopp btw. Knappt ens roligt.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas att det blir försenat! :mellow:

Lallalaa, jag hör inget!! :cry:

btw, Q1 2008 så står det att det ska släppas för dem som inte vet. :D

Edit:

Måste länka den här filmen. Rofl - "High Elves fans, breath, breath!"

http://war.curse.com/videos/details/624/

Lite fler filmer,

http://war.curse.com/videos/details/635/

http://war.curse.com/videos/details/638/

http://war.curse.com/videos/details/637/

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fatta det kommer komma många MMORPG wow kommer bara vara skit efter det.

Vanguard är just nu rättså buggigt så många kör inte det förns det är fixat.

WAR kommer

Guild wars 2

Den där conan MMO

Wow kommer bli utklasad snart.

So fucking what? Det har redan kommit massa MMO's, och WoW växer hela tiden.

GW är skräp, och GW2 kommer inte dra upp det ur träsket (Och hur fan får man idén att göra en uppföljare på ett MMO, idiotiskt)

Vanguard och conan är och kommer bli precis som LOTRO. Skit, som bara några enstaka kommer spela.

WAR är det enda MMO jag sett som på något sätt kan få WoW lite på gungning, detta mestadels pga att Warhammer(brädspelet, gubbarna aso.) har funnits så länge innan spelet kom ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

So fucking what? Det har redan kommit massa MMO's, och WoW växer hela tiden.

GW är skräp, och GW2 kommer inte dra upp det ur träsket (Och hur fan får man idén att göra en uppföljare på ett MMO, idiotiskt)

Vanguard och conan är och kommer bli precis som LOTRO. Skit, som bara några enstaka kommer spela.

WAR är det enda MMO jag sett som på något sätt kan få WoW lite på gungning, detta mestadels pga att Warhammer(brädspelet, gubbarna aso.) har funnits så länge innan spelet kom ut.

Wow växer inte allts. Typ alla jag känner börjar tröttna på skitet. Bara massa grind och skit pvp.

Och hur många MMORPG har du spelat.

Everquest har en 2a.

Och Guild wars var rolligt bara för att du inte vet skit om hur man gjör.

Conan kommer nog bli bra du har inte kört det så stfu. Lotro är samma som WoW typ.

WoW är bara över klassat skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow växer inte allts. Typ alla jag känner börjar tröttna på skitet. Bara massa grind och skit pvp.

Och hur många MMORPG har du spelat.

Everquest har en 2a.

Och Guild wars var rolligt bara för att du inte vet skit om hur man gjör.

Conan kommer nog bli bra du har inte kört det så stfu. Lotro är samma som WoW typ.

WoW är bara över klassat skit.

9 miljoner spelare kan inte ha fel. Och som Stellhell säger så kommer nog inte alla 9 miljoner spelare byta, och jag håller med Stell och resten, WoW kommer stå kvar på toppen.

Sen kan du inte veta om Stell spelat Age of Conan? Lottades ut beta-nycklar på Dreamhack.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl vad du tycker. Original-GW är det mest underbara spel jag spelat. Factions var ju rätt lamt och nightfall har jag aldrig provat. Men som sagt, originalet är helt underbart

GWs "instans" värld förstör -allt-.

Yoda, WoW växer som satan, nu när nya expansionen kommer så kommer det ännu fler människor för att nu handlar det om Arthas, det blir lore i det hela och det gör die hard Warcraft fans intresserade.

Som Stell sade, WAR är nog det ända som kommer kunna röra på WoW lite åtminstånde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...