Jump to content

Warhammer Online


Siana
 Share

Recommended Posts

Ingen mer som spelar? Har en lvl 10 Swordmaster som jag övergav idag då jag kände att det inte alls var en så bra klass och framförallt ingen som jag ville spela. Började på min Witch Hunter som är lvl 8 nu. Spelar på Karag Orrud.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 171
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv kör jag på Finuval plain, har en 20 Black Ork, Ska troligen skapa någon Melee dps snart dock, Black Ork tål ju skada som fan, men inte så värst bra på att göra skada,(även fast han har 2 hands choppa) Fast han är ju menad att vara tank så jag är inte direkt överaskad :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sprang runt lite i en tom battlefield med min kompis.

Tikki: Köper du spelet får du 30 dagar gratis, därefter får du antingen köpa gamecards, som kostar 250 för 60 dagar, eller så betalar du med kreditkort.

Är det som med WoW? Att man måste skriva in ett gamecard eller kreditkort för att få aktivera kontot, eller är det bara att köra dem 30 dagarna direkt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det som med WoW? Att man måste skriva in ett gamecard eller kreditkort för att få aktivera kontot, eller är det bara att köra dem 30 dagarna direkt?

Tror man kan köra dom 30 dagarna direkt efter att man registrerat sin cd-key

Någon som vet om de planerar att införa trials? Känner att det vore kul att testa, men har inte lust att betala för spelet för att sedan känna att man inte vill spela det.

Borde väll komma nån gång, är ju ett bra sätt att få folk att köra spelet och kanske köra mera sen, än att köpa spelet för att inte gilla det alls <.<

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det som med WoW? Att man måste skriva in ett gamecard eller kreditkort för att få aktivera kontot, eller är det bara att köra dem 30 dagarna direkt?

Betalningssidorna är inte uppe än, så du behöver inte skriva upp en betalning för att få de 30 dagarna :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sweet! Springer och köper det imorgon med Pontus. Ni som spelar, vart lirar ni? Vill gärna ha en RvR server, pvp ftw, och med mycket folk så det inte blir så dött.

Spelar på Karag Orrud som sagt, vilket är en core-server. Finns core och open rvr att välja mellan (samt rp-servrar av båda versionerna), skillnaden är att man i open rvr hela tiden är rvr-flaggad. Kanske låter som en bra sak för dig som gillar pvp, men jag rekommenderar det inte. Det finns ändå områden där man är rvr-flaggad i vanliga servrar också, så kallade battlefields. Nackdelen med att vara rvr-flaggad konstant är en chicken-debuff man får på sig om man rvr-flaggar sig i en zon som är för låg för en, vilket kan vara problematiskt om man vill gå tillbaka och göra t.ex några public quests som man inte lyckades fixa förut.

SAvenom: Isåfall är det Black Orc eller Chosen som gäller. Båda är tank klasser, Black Orc kan man välja som Greenskins och Chosen som Chaos.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar på Karag Orrud som sagt, vilket är en core-server. Finns core och open rvr att välja mellan (samt rp-servrar av båda versionerna), skillnaden är att man i open rvr hela tiden är rvr-flaggad. Kanske låter som en bra sak för dig som gillar pvp, men jag rekommenderar det inte. Det finns ändå områden där man är rvr-flaggad i vanliga servrar också, så kallade battlefields. Nackdelen med att vara rvr-flaggad konstant är en chicken-debuff man får på sig om man rvr-flaggar sig i en zon som är för låg för en, vilket kan vara problematiskt om man vill gå tillbaka och göra t.ex några public quests som man inte lyckades fixa förut.

Ah fan, tack för info, det blir nog en core-server då. :confused: *Spolar fram tiden tills imorgon*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...