Jump to content

Warhammer Online


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 171
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bumpar tråden lite. Finns det någon utöver mig som njuter av closed beta? Jag lyckades byta till mig ett WAR-konto med ett AoC-konto jag fick på DH. AoC suger, WAR äger. :cry:

signade i augusti eller nåt men har inte fått något mail. =(

Ska iallafall prova spelet när det kommer ut. Ser rätt skoj ut fast jag hade hellre velat ha ett 40k-spel :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

bump :unsure: - Är det någon som vet om GOA eller Mythic kommer till Dreamhack Summer 08 ? :cry:

Det har hänt lite sen sist, försening bla. (fast det är väl positivt egentligen med tanke på att de har EA games vid sin sida) samt lite nya filmer också, passar på att posta dem. :D

http://www.tentonhammer.com/node/29631 - Disciple of Khaine

http://www.tentonhammer.com/node/29629 - Swordsmaster

http://www.tentonhammer.com/node/29775 - Sorceress

http://www.tentonhammer.com/node/29774 - Shadow Warrior

Jag tror och antar att det inte bara är jag som är intresserad, annars kan ni låta tråden sakta men säkert falla neråt.. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Varför har ingen uppmärksammat mig på att spelet är släppt?!

Vart var hypen.. Känns som spelet blivigt anonymt. Hade faktist helt glömt bort att det skulle släppas redan och gårdagens Metro hade en onekligen svårmissad reklam för just WAR.

Well.. Jag har sett en hel del reklam.. FZ var ju bombarderad med WAR.

Btw.... Är inte du en inbiten WoW-lirare? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well.. Jag har sett en hel del reklam.. FZ var ju bombarderad med WAR.

Btw.... Är inte du en inbiten WoW-lirare? :)

Hänger inte på FZ, hänger faktist inte på några spelsiter alls. Därför jag tyckte det var konstigt att det inte har uppmärksammats alls här. Är det några som lirar? Kan man lira WAR casual utan att missa hela spelet som på WoW (endgame).

Jag har vart inbiten, men lämnade nerdstadiet när jag började jobba i November. Man tröttnar rätt snabbt på att inte ha någon guild och bara köra dailys. Därför jag undrar om man kan lira WAR när man nått maxlvl (innan dess har man ju saker att göra hur man än ser på saken) utan att behöva vara online 24/7.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hänger inte på FZ, hänger faktist inte på några spelsiter alls. Därför jag tyckte det var konstigt att det inte har uppmärksammats alls här. Är det några som lirar? Kan man lira WAR casual utan att missa hela spelet som på WoW (endgame).

Jag har vart inbiten, men lämnade nerdstadiet när jag började jobba i November. Man tröttnar rätt snabbt på att inte ha någon guild och bara köra dailys. Därför jag undrar om man kan lira WAR när man nått maxlvl (innan dess har man ju saker att göra hur man än ser på saken) utan att behöva vara online 24/7.

Jag tror att det är möjligt. Alltså, i WoW så planerar guilder raider vid specifika tidpunkter osv. och jag tror att det kommer bli så i WAR också men bara lite mindre av det. Istället så kommer folk ganska spontant att raida Order/Destructions städer. T.ex. ett gäng i en guild vill göra något, de bestämmer sig för att raida de andras stad, de är inte tillräckligt många och går ut på msn/mirc/chatter i spelet och säger att de ska raida Inivitable City eller Aldorf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har ingen uppmärksammat mig på att spelet är släppt?!

Vart var hypen.. Känns som spelet blivigt anonymt. Hade faktist helt glömt bort att det skulle släppas redan och gårdagens Metro hade en onekligen svårmissad reklam för just WAR.

Det har varit enorm hype överallt på internet, det är bara på forumet som ingen har uppmärksammat det av nån anledning, de som kunde ha gillat spelet spelar väl redan WoW.

Om du funderar på att testa det, så gör det för guds skull! Hade jag inte spelat WoW så hade jag garanterat spelat WAR. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...