Jump to content

Warhammer Online


Siana
 Share

Recommended Posts

Okey :D . Hoppas iaf att dom hinner je utt en beta key till mig :blink: Ska dom släppa nån open beta?

EDIT: Såg nu att det var du som hade fått beta inviten, vad tycker du om spelet? Är questen roliga är pvpen bra beräta alt!! ;)

Nu är det så att GoA inte är speciellt smarta av sig, och jag råkade klicka bort NDA grejen, så mitt account blev flaggat, försöker få tillbaka det, men GoA är helt inkompetenta och har ingen support.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 171
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

We are pleased to invite you to the beta test of Warhammer Online: Age of Reckoning. You will have the opportunity to take part in refining the long-awaited MMO inspired by the legendary Warhammer Fantasy Battle game. Join the army of Order or the army of Destruction, explore the lands, undertake quests, fight in RvR combat and share your opinions to help us improve the game.

:D

Kom inte ens ihåg att jag signade upp för betan :blink:

edit: Någon som vet om det finns mirror/torrent för beta client? seeegt att ladda den i 40 kb/s.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur många här jobbar på GoA eller känner folk där? -.-

Vi är ett jävligt litet forum, och inte många aktiva i denna tråden som faktist är intresserade, så släng upp dom nu.

Precis, och på vilka sätt kan dem se vem som slängt upp bilder? Namn? Är det som i wow är det bara måla över lite så är det klart! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur många här jobbar på GoA eller känner folk där? -.-

Vi är ett jävligt litet forum, och inte många aktiva i denna tråden som faktist är intresserade, så släng upp dom nu.

Jag har inte sagt att det kommer att hända heller, bara påpekade att det bryter mot deras NDA då han undrade om det bröt mot några regler. Själv brukar jag lägga upp beta-screens osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...