Henkibojj Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Alltså... Jag vill köpa Trine 2, men det kommer inte finnas på europeiska PSN på länge enligt utvecklarna. Nåt har skitit sig och de säger inte vad eller när det är fixat, trots att det finns på PS3 i USA samt på PC och XBLA överallt. Jag tänkte därför köpa det från mitt amerikanska konto, men VISA-kort funkar inte och jag hittar ingenstans där jag kan köpa PSN-kort värda $20 någonstans. Visst finns de online att köpa, men inga sajter "levererar" koden till folk som bor utanför USA. Halp! Finns det nån som kan hitta en sajt där man köper dollar-PSN-pass utan att bo i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Alltså... Jag vill köpa Trine 2, men det kommer inte finnas på europeiska PSN på länge enligt utvecklarna. Nåt har skitit sig och de säger inte vad eller när det är fixat, trots att det finns på PS3 i USA samt på PC och XBLA överallt. Jag tänkte därför köpa det från mitt amerikanska konto, men VISA-kort funkar inte och jag hittar ingenstans där jag kan köpa PSN-kort värda $20 någonstans. Visst finns de online att köpa, men inga sajter "levererar" koden till folk som bor utanför USA. Halp! Finns det nån som kan hitta en sajt där man köper dollar-PSN-pass utan att bo i USA? Du känner ingen som bor på andra sidan pölen som kan hjälpa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Du känner ingen som bor på andra sidan pölen som kan hjälpa dig? Bara PSN-folk, men jag vet inte att det är så lätt att be dem göra sånt åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Bara PSN-folk, men jag vet inte att det är så lätt att be dem göra sånt åt mig. Paypala över pengar till de, så köper de PS-credits till dig. Iofs är det ju stor risk för scam. Men du är ju smart nog att inte lita på vem som helst, men det skadar inte att säga en gång för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Alltså... Jag vill köpa Trine 2, men det kommer inte finnas på europeiska PSN på länge enligt utvecklarna. Nåt har skitit sig och de säger inte vad eller när det är fixat, trots att det finns på PS3 i USA samt på PC och XBLA överallt. Jag tänkte därför köpa det från mitt amerikanska konto, men VISA-kort funkar inte och jag hittar ingenstans där jag kan köpa PSN-kort värda $20 någonstans. Visst finns de online att köpa, men inga sajter "levererar" koden till folk som bor utanför USA. Halp! Finns det nån som kan hitta en sajt där man köper dollar-PSN-pass utan att bo i USA? http://www.cheapxboxlivecodes.com/ De skickar koden via mail direkt när du betalat. Kan tillägga att det är en rätt stor site och många, inklusive jag, har köpt t.ex World of Warcraft-koder därifrån. Har dock aldrig köpt PSN-koder men, men det ska fungera på samma sätt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 http://www.cheapxboxlivecodes.com/ De skickar koden via mail direkt när du betalat. Kan tillägga att det är en rätt stor site och många, inklusive jag, har köpt t.ex World of Warcraft-koder därifrån. Har dock aldrig köpt PSN-koder men, men det ska fungera på samma sätt. Ser legitimt och bra ut, och de protesterade inte när jag testade att lägga i kundkorg från svensk adress. Tusen tack! Fixar imorgon, tror jag EDIT: Köpte just ett PSN-kort värt $20 för £16,99! Mina kontotransaktioner säger att det kostade 189,26 SEK. Fick 5,1 dollar över som jag får använda nån annan gång till vad det nu kan tänkas vara. Förmodligen har jag då 48 SEK kvar på mitt konto. Tusen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 Måste säga att jag är lite lätt sur här. Nya uppdateringen gjorde webbläsaren bättre genom att äntligen, efter två år, fixa så att bland annat Youtubes sökknapp fungerar, tillsammans med andra halv-flash/javascript/java-funktioner (till exempel AP-listan och Mina Notifikationer på forumet). Men den hänger sig fortfarande och all flashreklam man hittills sluppit pga inkompatibilitet nu dyker upp och sackar ner rejält. Men värst av allt är ändå att de tagit bort eller slarvat/buggat sönder Page Up/Down-funktionen som funnits till både PSP och PS3 från starten 2005! Fyrkant + upp/ned är det smidigaste som funnits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 Mafia 2 för 95kr om man har Plus. Lätt värt. Standardpriset på 199kr är inte heller så pjåkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2012 Jag måste reset:a mitt PS3 pga krångel med SCART-sladden efter att ha haft den inkopplad i en polares HDTV med HDMI. Jag kommer väl inte gå miste om något viktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2012 Jag måste reset:a mitt PS3 pga krångel med SCART-sladden efter att ha haft den inkopplad i en polares HDTV med HDMI. Jag kommer väl inte gå miste om något viktigt? Håll in powerknappen tills det piper tre gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 Jag måste reset:a mitt PS3 pga krångel med SCART-sladden efter att ha haft den inkopplad i en polares HDTV med HDMI. Jag kommer väl inte gå miste om något viktigt? Inga filer ändras, inga viktiga inställningar förstörs och du behöver inte ominstallera något. Allt du kommer behöva ändra finns i Inställningar -> Temainställningar samt eventuellt under Ljudinställningar, om du (som jag) föredrar att ha splittat ljud. Om du dessutom vill ändra nåt med skärmen ligger det under Bildinställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 Köpte mig ett nytt PS3 igår, med Final Fantasy XIII och XIII-2. Riktigt jävla kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 Final Fantasy XIII och XIII-2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 Vad är det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 (redigerad) Vad är det roliga? Det finns säkert inga troféer till de spelen. Edit: Jo det fanns det visst, då har jag ingen aning om vad Vice syftar på. Redigerad 3 mars, 2012 av eXotic 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 (redigerad) Jag tror Vice tycker att just de spelen suger. Att de inte är värda att köpa ett PS3 för. Redigerad 3 mars, 2012 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 ELLER för att det är XIII-2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2012 The Sly Trilogy för 100kr på storen! Nu är det också utannonserat att The Ratchet & Clank Trilogy HD kommer släppas 16 Maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2012 The Journey ska tydligen vara ett väldigt hyllat spel/digital upplevelse. Någon här som spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2012 Vad är det roliga? Jag tror Vice tycker att just de spelen suger. Att de inte är värda att köpa ett PS3 för. ELLER för att det är XIII-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts