Jump to content

Assassin's Creed


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 401
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Spelbutiken.se säger 08-02-15!

Ska man köpa det till PC eller till Xbox?!

Jag tycker Assassins passar bättre till konsoll, lika mycket som FPS spel passar till PC, personligen gillar jag att spela alla spel till konsoll, men om du redan har en Xbox så skaffa Assassins till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Ja det finns på PC fast mer ska vi inte gå in på.

Ja är as sugen på att köra Assassin's Creed men mitt CP grafikkort vill inte. Ja kommer typ in i spelet fast med blinkade svart vita rutor. Sen blir det kolsvart sen hör man bara musiken i menun. <_< Äckel UBISOFT som inte kan lägga in stöd för Pixel Shader 2.0 <_<

I WANT PLAY THIS! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det finns på PC fast mer ska vi inte gå in på.

Ja är as sugen på att köra Assassin's Creed men mitt CP grafikkort vill inte. Ja kommer typ in i spelet fast med blinkade svart vita rutor. Sen blir det kolsvart sen hör man bara musiken i menun. <_< Äckel UBISOFT som inte kan lägga in stöd för Pixel Shader 2.0 <_<

I WANT PLAY THIS! :cry:

Ja, vi borde ju ge alla spel ett alternativ så att en dator från 1995 klarar av spelet, jag menar, det är ju bara att ändra lite i grafikmotorn...

---

Om spelet: Känns konsolanpassat och i Damaskus är det WAY to easy, vakterna dör väldigt, väldigt lätt. Men i övrigt, helgrymt. Grafiken är fruktansvärt vacker och detaljerna är läskigt många. Karaktärsanimationerna är i en klass för sig, känns aldrig stelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vi borde ju ge alla spel ett alternativ så att en dator från 1995 klarar av spelet, jag menar, det är ju bara att ändra lite i grafikmotorn...

---

Om spelet: Känns konsolanpassat och i Damaskus är det WAY to easy, vakterna dör väldigt, väldigt lätt. Men i övrigt, helgrymt. Grafiken är fruktansvärt vacker och detaljerna är läskigt många. Karaktärsanimationerna är i en klass för sig, känns aldrig stelt.

Tänk på att Damaskus är en av de första städerna, själv tycker jag att det blir svårare och svårare, vakterna blockerar mer ställen, hade stora problem

när man skall lönnmörda killen som har det där stället där han bryter benen av en kille, fick vandra runt ett bra tag innan jag fick en bra vinkel på han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk på att Damaskus är en av de första städerna, själv tycker jag att det blir svårare och svårare, vakterna blockerar mer ställen, hade stora problem

när man skall lönnmörda killen som har det där stället där han bryter benen av en kille, fick vandra runt ett bra tag innan jag fick en bra vinkel på han.

Det tyckte

inte jag var så svårt. Jag hoppade in genom ett av fönsterna och sedan så fanns det några munkar/whatever där inne som jag gick drygt 15 sekunder med, sen stabbade jag skiten ur han och försvann.

<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur gör man det da. Och denna dator är bara 2år gammal. Om du menar i spelet så lycka till när man ser blinkande svart vita bilder.

Högerklicka på spelikonen, sedan i "Mål" lägger du till "-playoldecomputter". Då ska det fungera.

---

Snacka om uselt köp, 2 år gammal dator som inte har pixel shader 3.0-grafikkort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tyckte

inte jag var så svårt. Jag hoppade in genom ett av fönsterna och sedan så fanns det några munkar/whatever där inne som jag gick drygt 15 sekunder med, sen stabbade jag skiten ur han och försvann.

:mf_doof:

Jag

gick bara fram till honom och körde bladet i arslet på han. Fick achievemenet "Blade in a Crowd" också.

:lol:

In other news så har jag klarat Assassin's Creed nu. Var lite kul med att man

slogs med dem nio männen i slutet.

Al-Mualim var ju fett störig.

:confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...