Jump to content

Assassin's Creed


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

Tack! Nu har jag hållt på ett tag. Det är ju grymt många flaggor :rolleyes: . Kunde de inte bara ha nöjt sig med 100, som Rockstar brukade lägga in 100 hidden packages? Tvi vale.

Jag var också ute på hunt efter alla flaggor förut men jag missade två i damascus och har 3 st tempelriddare ute i kingdome, pallar inte leta efter dem, för mycket jobb för ingenting

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 401
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När du lägger dig på maskinen så kan du se att du har olikam DNA strängar, alla är i fyllda och du kan spela om dem, (om du har gjort alla små uppdrag, klättrat upp i viewpoints gjort flagguppdrag etc) utom den sista, den efter bossen. Den kan du inte spela om.

Det är den dna strängen som fylls när man tagit alla flaggor som skall finnas över alla städer.

När den med är ifylld ska man få armborsten. Tydligen...

Crossbowen finns inte med i spelet, den blev utbytt mot kastknivarna. Men ha så skoj med flaggletandet :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en specialbox till det här spelet. Man kunde köpa antingen spelet eller en box med spelet och en "staty".

Undrar om det är någon här som köpte boxen, jag stod i valet och kvalet om jag skulle ta boxen men eftersom jag led av pengabrist vid tillfället, blev det bara spelet.

Kan inte ni, som har det posta en bild på stayn/gubben, skulle gärna vilja se hur den ser ut. :wub:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit vilka höga krav Assassin's Creed kommer ha på PC

Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D eller AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz eller AMD Athlon 64 X2 4400+ eller mer rekommenderas)

RAM: 2 GB (3 GB rekommenderas)

Grafikkort: 256 MB DirectX 10.0-kompatibelt eller DirectX 9.0-kompatibelt med Shader Model 3.0 eller bättre (512 MB rekommenderas)

Ljudkort: DirectX 9.0 eller 10.0-kompatibelt (5.1 ljudkort rekommenderas)

DirectX Version: DirectX 10.0

DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive

Hårddisk: 12 GB

Övrigt: tangentbord, mus, joypad (Xbox 360-kontrollen till Windows rekommenderas)

De låter oss också få veta vilka grafikkort som kommer stödjas när spelet väl är färdigt:

ATI RADEON X1300-1950, HD 2000- och 3000-serierna

NVIDIA GeForce 6600-6800, 7-, 8- och 9-serierna

Utöver detta meddelar de att de kommer skicka med ett kopieringsskydd som "kan påverka diskar och virtuella enheter", vad det nu innebär. Kommer StarForce göra comback?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit vilka höga krav Assassin's Creed kommer ha på PC

Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D eller AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz eller AMD Athlon 64 X2 4400+ eller mer rekommenderas)

RAM: 2 GB (3 GB rekommenderas)

Grafikkort: 256 MB DirectX 10.0-kompatibelt eller DirectX 9.0-kompatibelt med Shader Model 3.0 eller bättre (512 MB rekommenderas)

Ljudkort: DirectX 9.0 eller 10.0-kompatibelt (5.1 ljudkort rekommenderas)

DirectX Version: DirectX 10.0

DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive

Hårddisk: 12 GB

Övrigt: tangentbord, mus, joypad (Xbox 360-kontrollen till Windows rekommenderas)

De låter oss också få veta vilka grafikkort som kommer stödjas när spelet väl är färdigt:

ATI RADEON X1300-1950, HD 2000- och 3000-serierna

NVIDIA GeForce 6600-6800, 7-, 8- och 9-serierna

Utöver detta meddelar de att de kommer skicka med ett kopieringsskydd som "kan påverka diskar och virtuella enheter", vad det nu innebär. Kommer StarForce göra comback?

Jag som ville ha det här spelet!titta min dators system: Pentium 4 3,0 GHZ, gainward geforce 8600 GT 512 MB,1,00 MB RAM.Som ni ser kommer jag inte direkt kunna spela det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag som ville ha det här spelet!titta min dators system: Pentium 4 3,0 GHZ, gainward geforce 8600 GT 512 MB,1,00 MB RAM.Som ni ser kommer jag inte direkt kunna spela det

Om du menar med RAM så kan du spela det på min förra dator som hade 512GB kunnde ja spela spel som man var tvungen har 1-2GB. Fast små laggade mellan åt bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du menar med RAM så kan du spela det på min förra dator som hade 512GB kunnde ja spela spel som man var tvungen har 1-2GB. Fast små laggade mellan åt bara.

Hade din förra dator 512GB RAM? :)

Oftast så är dessa nya spel typ "konverterat" så det kräver knappt ingenting, men jag kan ha fel om AC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst runt lite, och fått fram på tre ställen att det ska släppas 29 april, iallafall slutet på april.

Va!jag trodde det släpptes i februari till pc

På Gamespot.com så står det att det släpps den 25 mars i Amerika och den första mars i Europa.

http://www.gamespot.com/pc/action/assassin...ummary;versions

På Webhallen så står det att det släpps den 28 mars.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=62860

På amazon.co.uk så står det 25 mars.

Börjar bli förvirrad. ;)

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...