Jump to content

Assassin's Creed


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 401
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Provade det hos en kompis idag. (Körde uppdraget William uppdraget som tjejen på Ubisoft spelade)

Var jäävligt kul, älskar fighting scenerna och sneak scenerna. Självklart "Must Buy" spel :unsure:

Det var ett speciellt E3-uppdrag. De använde Vilhelm av Montferrats modell, så speluppdraget är inte exakt som E3'n.

Men ja, jag håller med, det uppdraget var kul. :naughty: Även om det fanns vakter överallt och nästan inga gömställen där de inte såg en.

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Finns det nått mer att göra efter att man klarat av alla minnen?

Jag har kollat bådas mail, jag kan inte sova, jag kan kolla eagelvison. Vad är menat?

:)

Du kan gå in ett minne via the animus och plocka alla flaggor och döda alla templars, du får ingenting för det men om du (som jag) är en sån som inte kan lämna ett spel bakom dig utan att ha plockat och gjort allt så är det åtminstonde en orsak till att springa runt på hustaken..

Om det är så att du bestämmer dig för att plocka alla flaggorna och döda alla templars så vet jag en jävligt bra sida där du kan se alla platser dem är på samt bilder.

Interactive maps (klicka på vilken stad du väljer att plocka alla på först och på kartan drar du muspekaren över siffran så får du fram en bild)

Du borde gå in på det minnet där det finns 3 assassination uppdrag, för där är alla städer upplåsta.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan gå in ett minne via the animus och plocka alla flaggor och döda alla templars, du får ingenting för det men om du (som jag) är en sån som inte kan lämna ett spel bakom dig utan att ha plockat och gjort allt så är det åtminstonde en orsak till att springa runt på hustaken..

Om det är så att du bestämmer dig för att plocka alla flaggorna och döda alla templars så vet jag en jävligt bra sida där du kan se alla platser dem är på samt bilder.

Interactive maps (klicka på vilken stad du väljer att plocka alla på först och på kartan drar du muspekaren över siffran så får du fram en bild)

Du borde gå in på det minnet där det finns 3 assassination uppdrag, för där är alla städer upplåsta.

well, jag är mer en "är-storyn-slut-är-spelet-slut" människa, så kommer nog inte orka med det. :)

Thanks anyways~

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som vet något om 2:an?

Blev lite ledsen när allting slutade

med att dom fick tag i minnet och skulle göra sin lilla utflykt, jag vill spela mer

:D

Hum hum... Har för mig att jag har hört eller läst någonstans att det ska bli en triologi. Om det nu är så är väl tvåan under konstruktion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså? :blink:

Trodde det skulle heta nåt i stil med "Assassins Greed" :)

Syftade mer på nyheter, realese date, pics...

jaahaa :D

Men nyheten är att det är en uppföljare till 1;an. så storyn kommer fortsätta där 1;an slutade.

release date;en är dagen då UBI sätter den.

Pics finns inte... än :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

*Dammar av tråden*

Nu har jag börjat lira detta lite mer, Nu när brorsan köpte spelet

Och jag kan komma in i Jerusalem

:whistling:

Har inte klarat ut det men är på god väg :P är inne på memory block 4 bara men jag har massor att se fram emot :o

Hittade också en liten rolig sak på Youtube

[youtube-old]QlpdyvwGe-s[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...