eXotic Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 HEHU! Fan vad damp jag har! Anyway, jag spawnades på lewolfs start plats där alla newbies kommer... ZOMG! Det var fullt! det var folk ÖVERALLT! Jag fick runt 10 FPS på grund av det! Laggade som satan, sen sprang jag ut i skogen och andades ut, för där laggade det ju inte Har ingen jävla aning om vad jag skulle göra sen, så jag sprang tillbaka och skrek "4CHAN OWNS YOU!" Testa att logga in på en annan channel, det brukar vara mindre folk på trean än på ettan exempelvis. Ettan loggar jag själv bara in på när jag ska sälja något. Om det är för laggigt även där så får du testa en annan server, de lite nyare servrarna är ju mindre befolkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Jag tänkte starta en helt ny gubbe på Lawolf servern och undrar om jag kunde få låna 50 k nån vecka kanske?? Edit: Glöm det, jag ångrade mig... ska först bli lvl 60 med min merc Redigerad 1 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 HEHU! Fan vad damp jag har! Anyway, jag spawnades på lewolfs start plats där alla newbies kommer... ZOMG! Det var fullt! det var folk ÖVERALLT! Jag fick runt 10 FPS på grund av det! Laggade som satan, sen sprang jag ut i skogen och andades ut, för där laggade det ju inte Har ingen jävla aning om vad jag skulle göra sen, så jag sprang tillbaka och skrek "4CHAN OWNS YOU!" Tillräckligt med folk vill säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Har en fråga. Vad fan är en "Gpotato" för nåt? Te.x I flyff shoppen så finns det kläder. Då står det te.x att en mössa kostar 400 "Gpotato" Är Gpotato någon sorts pengar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Har en fråga. Vad fan är en "Gpotato" för nåt? Te.x I flyff shoppen så finns det kläder. Då står det te.x att en mössa kostar 400 "Gpotato" Är Gpotato någon sorts pengar eller? mm, man betalar med riktiga pengar för att få dom, men den finns även folk som säljer gp-saker för penya, tex pets (dom som plockar upp saker), sist jag kollade kostade ett pet 150.000.000 penya (lawolf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 mm, man betalar med riktiga pengar för att få dom, men den finns även folk som säljer gp-saker för penya, tex pets (dom som plockar upp saker), sist jag kollade kostade ett pet 150.000.000 penya (lawolf) Fet billigt hehe har själv bara 2.5 miljoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 mm, man betalar med riktiga pengar för att få dom, men den finns även folk som säljer gp-saker för penya, tex pets (dom som plockar upp saker), sist jag kollade kostade ett pet 150.000.000 penya (lawolf) På min tid kostade de ~50mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 På min tid kostade de ~50mil. Haha, vad kostar den Dice 4 & 6 nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Haha, vad kostar den Dice 4 & 6 nu då? Finns inga Power Dices längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Finns inga Power Dices längre. Jahapp... så vad har hänt med mina dice:s som jag hade i mitt invent/bank då? vad har man ist.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jahapp... så vad har hänt med mina dice:s som jag hade i mitt invent/bank då? vad har man ist.? Finns sunstones/moonstones istället, power dices man hade i inventoryt har konverterats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Finns sunstones/moonstones istället, power dices man hade i inventoryt har konverterats. Jaha, vad säljs dom för då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jaha, vad säljs dom för då? Har för mig exotic sa att moonstones säljs för 850k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Har för mig exotic sa att moonstones säljs för 850k. Trevligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Finns sunstones/moonstones istället, power dices man hade i inventoryt har konverterats. Nej, bara sunstones. Alla tärningar blev sunstones. I alla fall alla powerdice 4 och 6. Har för mig exotic sa att moonstones säljs för 850k. Sunstone säljs för 800K - lite över 1M just nu. Men det är på Glaphan, är kanske helt annan på Lawolf. Moonstone går inte ens för 500K på min server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 På min tid kostade de ~50mil. Det var way back ditt äckel. Sitter på 121mille, gief mer pengar till ett pet. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Det var way back ditt äckel. Sitter på 121mille, gief mer pengar till ett pet. -.- Vet jag väl, är bara förundrad över hur priserna förändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Alla på GTASajten som spelar FlyFF nu, spelar ni på Glaphan? Hade kunnat spela lite med nån som är 40-ish, om det hade vart på Lawolf. Har en 39 mage där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Alla på GTASajten som spelar FlyFF nu, spelar ni på Glaphan? Hade kunnat spela lite med nån som är 40-ish, om det hade vart på Lawolf. Har en 39 mage där. Jag spelar på lawolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag spelar på lawolf Men du är ju mycket högre level Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts