Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag har dingat 46 nu. :wub: Har full Misty set på mig och har full Anoos som väntar på banken. Kan inte vänta tills jag blir 60 och elementor. ;)

Sålde förövrigt ägget igår, helt sjukt vad priserna sjönk fort. Jag kunde omöjligen sälja det för över 2 mille.

Folk har kommit på att QI kostar mer än äggen själva >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha jo, sant. :mf_doof:

Plus det att äggen helt plötsligt droppades hos asmånga, varenda en sprang omkring med ett ägg vid sin sida.

Dingade 47, bara 13 levels kvar. :whistling:

Och nu dingade jag 48. :naughty:

DING igen. 49. :D

Hur fabian gör du för att lvla så fort? Jag blir falen på att det går så ***** segt!!! Party levlar du eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fabian gör du för att lvla så fort? Jag blir falen på att det går så ***** segt!!! Party levlar du eller?

Det var XP-event den kvällen. 1.5x sin XP fick man, jag plevlade min polare tills han fått cirka fem levels. Sedan questade jag och drog tre snabba levels. Sedan XP-eventen tagit slut och alla mina quests tagit slut har det gått skitsegt, är bara på 51.

Men å andra sidan har jag lyckats tjäna hyffsat med penya då jag och min polare levlat upp ett party till 35 så man får använda lootskillsen. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fett nice... Hehe jag har mitt egna lilla knep :P Jag letar upp min kompis som är på lvl 75 (medans jag är på 42) och så går vi med i en advanced party och jag levlar som inåt helvete!!! Jag får typ 6% för varje han dödar!!!! Dock Leechar jag men det spelar ingen roll för honom :whistling:

Då var det väl ganska onödigt att fråga hur han kunde levla på snabbt? :naughty:

Förstår inte riktigt, först säger du att det går snorigt segt och att du vill levla snabbare, men senare säger du att du lvlar skit snabbt. i r not understand ur way of thinking menz.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var det väl ganska onödigt att fråga hur han kunde levla på snabbt? :whistling:

Förstår inte riktigt, först säger du att det går snorigt segt och att du vill levla snabbare, men senare säger du att du lvlar skit snabbt. i r not understand ur way of thinking menz.

Han menar nog att det tar lång tid ensam, och att det går snabbt när hans polare gör allt jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hmm, det verkar bara vara jag som spelar. Men om det finns någon vilsen själv där ute så berättar jag om eventet som pågår just nu!

--------------------------------------------------

HalloweenEvent_940195_0.jpg

Halloween event is live!

Event Details:

Hunt down any monster over level 15 to have a chance to receive Autumn Box 1 & Autumn Box 2. You will not be able to obtain boxes from monsters that are more than 10 levels below your character's level.

The following items can be found in Autumn Box 1&2

Autumn Box 1................Tradable

Sunstone.......................No

Moonstone.....................No

White Cake....................No

Green Cake...................No

Pink Cake......................No

Autumn Box 2................Tradable

Gore Necklace +6...........Yes

Peison Neclace +6...........Yes

Mental Necklace +6.........Yes

Demol Earring +6...........Yes

Plug Earring +6..............Yes

Arekring +6...................Yes

Vigorring +6..................Yes

Stamring +6..................Yes

IntellRing +6..................Yes

White Cake....................No

Green Cake...................No

Pink Cake......................No

In additon to the event if you log in to Flyff between October 29th~31st, you will receive a free Pumpkin Mask in your inventory.

Note: You must open the box by November 1st or the box will disappear from your inventory. This only applies to the Pumpkin mask box not the Autumn Box 1 & 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halloween Event!

Laggar som fan :doh:

Jag står uppe på högsta huset med en lvl 4 Vagrant och spanar in så jag vet hur jag ska göra imorgon på Glaphan. :D logga in igen och spana efter exotic24. :lol: Även jag har massa prints, kommer sedan.

Om du tyckte det laggade när CW var där så skulle du sett när eventet startade, det var proppat med folk och när alla Aibats spawnades så fick jag fryslagg ett par sekunder. XD

Bara Clockwork ju, tycker dom borde spawna något annat, varje event jag har vart med om har clockwork varit med it -_-

Inte bara Clockwork, först en massiv invasion av Giant Aibats sedan kom det fyra - fem Krrr och slaktade lite. Ihop med träden. Sedan kom det en CW med ett par flygande mobs runt, efter ett tag så kom det två CW tillsammans med lvl 100 Lieutenant General Scythoids och lite random giants som sprang omkring. Samt massa flygande mobs.

Edit: Sedan finns det ju inte så mycket speciellt att spawna, det skulle väl vara Meteonyker, men jag är inte säker på om han finns än.

Med cirka tjugo minuter kvar av eventet verkar det vara ganska dött. Jag fick i alla fall en Baby Luia som håller i 20 timmar till. :)

FUCKING EDIT: Nu kom det in något nytt. En LORD CLOCKWORKS ALPHA!

Beffo krånglar så det får bli en JPG som får plats här.

post-9459-1193705020_thumb.jpg

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag står uppe på högsta huset med en lvl 4 Vagrant och spanar in så jag vet hur jag ska göra imorgon på Glaphan. :whistling: logga in igen och spana efter exotic24. :wub: Även jag har massa prints, kommer sedan.

Om du tyckte det laggade när CW var där så skulle du sett när eventet startade, det var proppat med folk och när alla Aibats spawnades så fick jag fryslagg ett par sekunder. XD

Inte bara Clockwork, först en massiv invasion av Giant Aibats sedan kom det fyra - fem Krrr och slaktade lite. Ihop med träden. Sedan kom det en CW med ett par flygande mobs runt, efter ett tag så kom det två CW tillsammans med lvl 100 Lieutenant General Scythoids och lite random giants som sprang omkring. Samt massa flygande mobs.

Edit: Sedan finns det ju inte så mycket speciellt att spawna, det skulle väl vara Meteonyker, men jag är inte säker på om han finns än.

Med cirka tjugo minuter kvar av eventet verkar det vara ganska dött. Jag fick i alla fall en Baby Luia som håller i 20 timmar till. :)

FUCKING EDIT: Nu kom det in något nytt. En LORD CLOCKWORKS ALPHA!

Beffo krånglar så det får bli en JPG som får plats här.

post-9459-1193705020_thumb.jpg

Lord Clockwork? :D

HUr är det med dom som har högst lvl (måste vara runt 120 väl?)

Är det inte lite lätt för dom med sådana lowlvls?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lord Clockwork? :D

HUr är det med dom som har högst lvl (måste vara runt 120 väl?)

Är det inte lite lätt för dom med sådana lowlvls?

Leveln spelar inte så mycket roll om man har ca 62,500,000 hp och skadar typ 3k per vanligt "slag" :whistling:

Och det är bara vanliga clockworks, denna är ju 10 levlar högre, så den är troligen starkare med :)

EDIT Hittade lite info om han, ca 150.000.000 liv och skadar typ 3.5k , vet dock inte om det stämmer

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leveln spelar inte så mycket roll om man har ca 62,500,000 hp och skadar typ 3k per vanligt "slag" :whistling:

Och det är bara vanliga clockworks, denna är ju 10 levlar högre, så den är troligen starkare med :)

EDIT Hittade lite info om han, ca 150.000.000 liv och skadar typ 3.5k , vet dock inte om det stämmer

Jaha, så LCW skadar 3.5k på alla, oavsett level? Även om man är lvl 115 eller 45?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...