Jump to content

DREAMHACK SUMMER -06


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 552
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag fattar inte hur ni kunde se at ni träffa varandra?

Jag träffade endast tim, då jag köpte en fläkt av hnm till rånarpriset 120 :-

:)

Min BitTorrent gick bara ner i tpyp 100 kb/s, och slöade ner datorn rejält så klockan var fem på morgnoen när jag började tanka med DC...

hehe tankade typ 10 timmar tv-serier på 3 timmar.. naaajs :P

Anna, hon med den söta klänningen, B)

EDIT: HAHAHA nej glöm vad jag skrev, såg bild på henne precis B)

:lol:

Redigerad av Mr.White
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kul sak. Många personer som i den här tråden skriver "Jag kommer fanimej till DHW!". Men om man läser i den gamla tråden så är det inte ens hälften av alla som skrivit "Jag MÅSTE fan komma till DHS!" som faktiskt är här. Exempel är pKz, Godfather m fl.

Well, vi får hoppas att det blir många. Någon som vet hur man tar bort anslutningsgränsen?

Jag har aldrig tidigare haft en tanke på att åka till DH. Men nu när jag har läst allt lajbans som ni har skrivit i den här tråden, så ska jag erkänna att jag har blivit riktigt sugen..Nån som vill träffa mig i vinter? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite nyfiken på en sak:

Tilltalade ni, då ni träffades fysiskt, varandra vid era forumnamn eller de som ni använder i vardagen?

Nyfikenhet, ja.

Oftast var det forumnamnen, men det skilde sig från person till person.

StellHell kallade jag Stellan, den korta tid jag såg honom.

IceCandy kallade jag IceCandy, jag vet inte ens vad hon heter på riktigt.

Jacker kallade jag Jacker. Jag undrade någon gång om jag istället skulle säga Farks, men det fick bli Jacker.

Ärrtvå var Ärrtvå. Punkt.

Linkez kallade jag Linke, vilket är vad han egentligen kallar sig.

P-C kallade jag lite olika. Ibland kallade jag honom P-C men han gnällde för att det lät för bögigt, så det var Agge som gällde.

Zack känner jag ju IRL så honom kallade jag för hans riktiga namn.

Det är nog ett par forumiter jag glömt, men som synes kallade man varandra främst för sina forumnick. Jag blev kallad Siana mestadels, fast jag har för mig att någon (tror det var P-C) kallade mig för "Elias" vid något tillfälle.

Nåväl. DreamHack över. Det var rätt kul. De sista timmarna ville man bara hem, men bortsett från det var det som sagt, riktigt kul. Jag tyckte i för sig inte att det riktigt uppfyllde mina förväntningar. Det kan bero på att jag antingen spelade för lite, eller tvärt om, för mycket. Det skulle varit roligare med fler upptåg med P-C, fler meatspins och knäperier på kvällen, för P-C är lite galen. Skulle jag ha varit tvungen att köpa Winters biljett skulle jag ha fått fundera lite innan jag bestämde mig, det var alltså inte självklart. Men eftersom Wasa nu betalar min Winter-biljett så är det klart jag kommer!

En kul sak. Jag har kopplat in bägge Antec- fläktarna jag fick. Datorn är säkert över 40dB, fy FAN vad det låter :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...