Jump to content

DREAMHACK SUMMER -06


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 552
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kommer på DHW om jag kan hänga med några från sajten eftersom att ingen av mina polare vill följa med till DH.

Skulle man kunna vara med någon ?:ermm:

En del av forumiterna kom väl ensamma? IceCandy, Sikorka etc? Eller ni kanske hade kompisar med er, jag vet ej. Man lär känna forumiterna väldigt snabbt så du lär inte bli ensam i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade jag vart där själv så hade jag nog slutit mig till er skulle jag tro.

Just detta DH så hade jag ju oturen att min burk stendog ett par timmar efter att jag anlänt.

Liten summering:

Lördag: Anländer 12.00, packar upp och kopplar in. Runt 16.00 så får jag upp massa windows meddelanden, så jag tänker "Det är nog bäst att starta om datorn". Så som sagt. Jag startar om datorn, och får en fin bluescreen, sen fattas det .dll filer hej vilt. Slutar iaf med att jag börjar formatera burkarna, men mitt bios hittar inte någon av mina 3 diskar. Jag drar ner till stan och dricker och äter mat. Kommer tillbaka runt 01.30 och är lagom glad i gasen. Slutar med att jag går och sover i bilen ett par timmar.

Jag och Villä dricker öl och väntar på maten.

Jag, Villä och Anna är bra i gasen och sitter på bron och posar. Typ en halvtimme efter att denna bilden togs var jag tillbaka på DH. Ett under att jag kom in med den promille halten i blodet.

Söndag: Vaknar upp vid 09.00 typ. Går in, formaterar och donar lite. Ingen lycka. Vid 12.00 tar jag beslutet att dra med burken hem och försöka fixa i ordning skiten. När jag kommer hem ringer en polare och vi drar ner till stranden och solar/badar till runt 16.00.

Från 16.00 till 23.00 så fixar jag burken hemma, och drar mig in till DH igen. Kopplar upp mig och installerar drivrutiner och nödvändiga program. Sen börjar jag leecha så mycket som möjligt. Går och sover i bilen runt 05.00 till 11.00.

Min, Mickes och Pontans skuggor i sanden.

Li och min röv vid vattnet.

Måndag: Sitter och leechar från 11.00 till 16.00 då vi drar hem till en polare och lagar mat och glassar lite. Resten av dagen sitter man och degar och försöker fylla burkarna så mycket som möjligt.

Tisdag: 00.00 tills dom tänder så sitter jag bara och degar i DC chatten, och är allmänt seg. Vilar en stund för jag skulle köra hem, men vaknar av att nån jävla fitta kastar en frisbie i huvudet på mig. Hade jag vetat vem det va skulle jag slått ner han på plats, jävla bögjävel. Är hemma vid 11~ och gick och la mig.

Trevligt att träffa er igen pojkar, även gött att se nya ansikten. Dock var detta nog det sista DH för min del. Lite tråkigt, men jag har helt klart tappat suget som jag haft dom tidigare åren. Kanske syns ändå, men då är jag nog bara där som besökare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart jag va där tills tisdagen. Va där tills dom stängde av nätverket. Ingen mer tankade för min del då. :ermm:

Och ja, du ska få din gentjänst, men jag kör inte var som hellst.

Och sorry för den vem det nu va som skulleha nått på A6, glömde helt av det.

Och vi får se om det blir datorplats eller besöksbiljett, eller nått alls för den delen. Du har ju därimot din gratis, din stjärt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Phew, hemma då :ermm: Detta lan var inte alltför roligt måste jag säga, förra var mycket roligare. Fast det beror nog på att det var första gången och att man då verkligen orkade springa fram å norpa allt dom slänger ut. Gick aldrig fram en enda gång nu. Var i C-salen en gång. Höjdpunkten var nog när basshunter kom å de flesta buade åt honom. Det kanske inte hörs så mycket på filmen som ligger på youtube, men

Annars så gick jag 6km med mina nya skor som är "oinkörda" och en tung ryggsäck. Satt vid rätt sköna personer som hänge med att raida statoil andra gången. Det var mycket mer folk då, har har bilder på mobilen men den ligger i köket å jag är lat. :P

Satt väldigt lång fram:

Ljudnivån var väldigt hög(gick inte att lyssna på egen musik), och musiken var ju inte heller alltid den bästa. Var vid nått tillfälle det var 5 "riktiga" låtar i rad. Fan va glad jag vart då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Phew, hemma då :ermm: Detta lan var inte alltför roligt måste jag säga, förra var mycket roligare. Fast det beror nog på att det var första gången och att man då verkligen orkade springa fram å norpa allt dom slänger ut. Gick aldrig fram en enda gång nu. Var i C-salen en gång. Höjdpunkten var nog när basshunter kom å de flesta buade åt honom. Det kanske inte hörs så mycket på filmen som ligger på youtube, men

Annars så gick jag 6km med mina nya skor som är "oinkörda" och en tung ryggsäck. Satt vid rätt sköna personer som hänge med att raida statoil andra gången. Det var mycket mer folk då, har har bilder på mobilen men den ligger i köket å jag är lat. :P

Satt väldigt lång fram:

Ljudnivån var väldigt hög(gick inte att lyssna på egen musik), och musiken var ju inte heller alltid den bästa. Var vid nått tillfälle det var 5 "riktiga" låtar i rad. Fan va glad jag vart då :P

Jag satt på rad D34 och hade inga problem med ljudnivåerna.

Förövrigt så såg jag nog dig sitta i gräset vid grinden på morgonen när alla packade ut. Såg iaf ut som dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag satt på rad D34 och hade inga problem med ljudnivåerna.

Förövrigt så såg jag nog dig sitta i gräset vid grinden på morgonen när alla packade ut. Såg iaf ut som dig.

Kunde du lyssna på egen musik? Iofs har jag riktigt oisolerande hörlurar...

Grön tröja och extremt trött? Yep, that was me.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi köra en gtasajten-rad nästa gång >_<

Iaf, bästa raden är lätt denna:

Man är vänd mot bigscreen, man sitter inte precis vid mittgången där allt blir snott men man blir inte täckt av alla rader framför.

Fan vad coolt om det blir en eller 3 rader ganska nära varandra som gtasajtare är på.

Då kan nog jag tänka mig å komma fast jag inte får nån kompis med, är oerhört blyg >_<

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...