Jump to content

DREAMHACK SUMMER -06


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 552
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tihi, killen bredvig mig är lite mysko.

Han petar på mig hela tiden och skrämmer mig. Han har kopplat in en extra mus i min dator 2 ggr och jävlats med mig. Han hackade sig in på sig kompis dator när han låg och sov och tankade ner en massa porr åt han. Ibland när jag sitter och lirar ngt spel kan jag se vi vitögat hur han vänder sig mot mig, när jag kollar dit så gör han någon skitful grimarchsh och skrattar skitfult. För en stund sedan satt han och asgarvade åt en porrfilm.

Och så vart han så glad när jag sa att han fick ta hur många joltz han ville att han addade moi på msn. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihi, killen bredvig mig är lite mysko.

Han petar på mig hela tiden och skrämmer mig. Han har kopplat in en extra mus i min dator 2 ggr och jävlats med mig. Han hackade sig in på sig kompis dator när han låg och sov och tankade ner en massa porr åt han. Ibland när jag sitter och lirar ngt spel kan jag se vi vitögat hur han vänder sig mot mig, när jag kollar dit så gör han någon skitful grimarchsh och skrattar skitfult. För en stund sedan satt han och asgarvade åt en porrfilm.

Och så vart han så glad när jag sa att han fick ta hur många joltz han ville att han addade moi på msn. >_<

Omg, webcam? filma?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihi, killen bredvig mig är lite mysko.

Han petar på mig hela tiden och skrämmer mig. Han har kopplat in en extra mus i min dator 2 ggr och jävlats med mig. Han hackade sig in på sig kompis dator när han låg och sov och tankade ner en massa porr åt han. Ibland när jag sitter och lirar ngt spel kan jag se vi vitögat hur han vänder sig mot mig, när jag kollar dit så gör han någon skitful grimarchsh och skrattar skitfult. För en stund sedan satt han och asgarvade åt en porrfilm.

Och så vart han så glad när jag sa att han fick ta hur många joltz han ville att han addade moi på msn. >_<

Och han ser jetehlesskig ut imo. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mina två polare satt och hade tråkigt så vi sökte på "mottagna filer" på DC för att kolla lite random crap vad folk hade utdelat... Mestadels för att kolla bilder... Då en av mina polare laddar ner 5 bilder från en viss akaast ^^... Då ser han en kille som kör någon sorts bilsimulator med väldigt, skräck?... och tillkallar min uppmärksamhet... Då ser jag, fan det är ju P-C... >_<

Du kanske skulle ha lite mer koll på vad du delar ut B)

:ph34r:^_^

Jojo, det är för mina fans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah.. ca 250gb borde räcka.. så mycket semester bilder ska man väll inte skaffa >_<

Bättre att vara på den säkra sidan, sitter med 530 nu och har cirka 37gb ledigt =/

Tänk om du kommer dit och hittar en jävla massa som du vill ha med du får inte plats med det. nazi nazi nazi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bättre att vara på den säkra sidan, sitter med 530 nu och har cirka 37gb ledigt =/

Tänk om du kommer dit och hittar en jävla massa som du vill ha med du får inte plats med det. nazi nazi nazi.

Min 160gigare (externa) e typ tom.. Sen har jag typ 80gig ledigt atm på dom andra diskarna.. Kan säkert öka det till 150 om jag rensar onödiga saker.. Borde fan räcka xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aah.. ze porr.. >_< Hur mycket har ni som har varit där tankat?

20 gig kanske. Jag har bra internet hemma också, så det var ingen stor prioritet. Najs dock att man kommer upp i flera mb/sekund när man seedar, kommer bara upp i 400 hemma. Men som sagt, det är inget stort problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...