Jump to content

DREAMHACK SUMMER -06


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 552
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En polare till mig är med i crew... Så han har varit här sedan i tisdags och ordnat... Jobbet i crew är volontärjobb (åldersgräns 18) alltså 0:- i lön men de får mat gratis, gratis inträde och något att sätta på cv.

Och påtal om kostnader... Mycket går ju runt tack vare sponsorerna... Utan dem skulle detta varit doomed för länge sen... Tack Telia... >_<

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man behåller pappret på stannar fukten kvar, jag vill inte ha en torr pirog. Var det du? Varför hälsar du inte som artigt folk?

Vet inte, jag är väl feg >_<

Jag var iaf han i svart, inte han som sa "din mamma i kebabsås"

Och jag vet inte om man ska det, det var första gången jag käkade piråg, min kompis sa att man skulle det.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mina två polare satt och hade tråkigt så vi sökte på "mottagna filer" på DC för att kolla lite random crap vad folk hade utdelat... Mestadels för att kolla bilder... Då en av mina polare laddar ner 5 bilder från en viss akaast ^^... Då ser han en kille som kör någon sorts bilsimulator med väldigt, skräck?... och tillkallar min uppmärksamhet... Då ser jag, fan det är ju P-C... >_<

Du kanske skulle ha lite mer koll på vad du delar ut :ph34r:

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...