Jump to content

DREAMHACK SUMMER -06


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 552
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jepp, nu får ni faktiskt berätta för mig hela historien om det tydligen så interna skämtet "Hallå?!"

edit: Aningens skum meningsuppbyggnad här. bah, jag penicilinet gör mig trött.

edit2: Med "bah", menade jag inte fjortisformen av "bara", utan snarare ett rejält suckande "Bah"

Vad fanken menas med det? ^_^

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, nu får ni faktiskt berätta för mig hela historien om det tydligen så interna skämtet "Hallå?!"

Vad fanken menas med det? ^_^

Det är inte så mycket med det.

Någon skriker "HALLÅ?!" sedan svarar andra. Har man tur bryter det ut ordentligt så varenda jävel i Elmia skriker "HALLÅ?!".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så mycket med det.

Någon skriker "HALLÅ?!" sedan svarar andra. Har man tur bryter det ut ordentligt så varenda jävel i Elmia skriker "HALLÅ?!".

Jaha, då förstår jag.

Då stämmer ju iof det som ryder sa:

För att efter alla timmar dom suttit instängda i sina rum framför sina datorer kan det vara skönt att hälsa till folk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, då förstår jag.

Då stämmer ju iof det som ryder sa:

Nja, folk började direkt när man kom dit. Så man tröttnade på det rätt snabbt. Fast det var häftigt när det blev några riktigt stora Hallån. Och så var det kul att skrika "HALLÅ?!" i P-C:s öra, tihi.

Min 5500:e post, förresten.

Lägg märke till att jag inte behövde editera inlägget för det.

Det du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, nu får ni faktiskt berätta för mig hela historien om det tydligen så interna skämtet "Hallå?!"

edit: Aningens skum meningsuppbyggnad här. bah, jag penicilinet gör mig trött.

edit2: Med "bah", menade jag inte fjortisformen av "bara", utan snarare ett rejält suckande "Bah"

Vad fanken menas med det? ^_^

Började DHS04.

Under Fotbolls EM.

Hur det utförs har redan Siana den gamla brakskiten förklarat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att åka till DHW, men behöver lära mig lite saker (iof är det ett tag dit, men det kan vara bra att veta om man ska på ngt mindre LAN.. ^_^)

1.Hur gör man då man "drar saker" ifrån andra personers datorer. Har fattat att man kopplar ihop alla datorer, men sen då? Ska man ha ngt program för att kunna ta sakerna?

2. Ungefär samma fråga som 1:an, men förklara här också hur det går till på DH, då det är typ 6000 personer istället för 5 personer på ett litet hemma-LAN i en källare.

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att åka till DHW, men behöver lära mig lite saker (iof är det ett tag dit, men det kan vara bra att veta om man ska på ngt mindre LAN.. ^_^)

1.Hur gör man då man "drar saker" ifrån andra personers datorer. Har fattat att man kopplar ihop alla datorer, men sen då? Ska man ha ngt program för att kunna ta sakerna?

Med DC++ oftats

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kul sak. Många personer som i den här tråden skriver "Jag kommer fanimej till DHW!". Men om man läser i den gamla tråden så är det inte ens hälften av alla som skrivit "Jag MÅSTE fan komma till DHS!" som faktiskt är här. Exempel är pKz, Godfather m fl.

Well, vi får hoppas att det blir många. Någon som vet hur man tar bort anslutningsgränsen?

Ja, jag vet. Men fick aldeles för lite pengar. :/ Tyvärr, ska FÖRSÖKA komma vinter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...