Jump to content

DREAMHACK SUMMER -06


Jacker
 Share

Recommended Posts

Oftast var det forumnamnen, men det skilde sig från person till person.

StellHell kallade jag Stellan, den korta tid jag såg honom.

IceCandy kallade jag IceCandy, jag vet inte ens vad hon heter på riktigt.

Jacker kallade jag Jacker. Jag undrade någon gång om jag istället skulle säga Farks, men det fick bli Jacker.

Ärrtvå var Ärrtvå. Punkt.

Linkez kallade jag Linke, vilket är vad han egentligen kallar sig.

P-C kallade jag lite olika. Ibland kallade jag honom P-C men han gnällde för att det lät för bögigt, så det var Agge som gällde.

Zack känner jag ju IRL så honom kallade jag för hans riktiga namn.

Det är nog ett par forumiter jag glömt, men som synes kallade man varandra främst för sina forumnick. Jag blev kallad Siana mestadels, fast jag har för mig att någon (tror det var P-C) kallade mig för "Elias" vid något tillfälle.

Nåväl. DreamHack över. Det var rätt kul. De sista timmarna ville man bara hem, men bortsett från det var det som sagt, riktigt kul. Jag tyckte i för sig inte att det riktigt uppfyllde mina förväntningar. Det kan bero på att jag antingen spelade för lite, eller tvärt om, för mycket. Det skulle varit roligare med fler upptåg med P-C, fler meatspins och knäperier på kvällen, för P-C är lite galen. Skulle jag ha varit tvungen att köpa Winters biljett skulle jag ha fått fundera lite innan jag bestämde mig, det var alltså inte självklart. Men eftersom Wasa nu betalar min Winter-biljett så är det klart jag kommer!

En kul sak. Jag har kopplat in bägge Antec- fläktarna jag fick. Datorn är säkert över 40dB, fy FAN vad det låter :ermm:

Hur Uttalade du P-C då? t.ex "Hej P bindestreck C" eller "Hej PC!"?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 552
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Brukar du säga bindestreck när du talar, freundin?

Edit: Fookin Kebab. Upp i schavotten med dig.

Jafan, idag är jag snabb :ermm:

---

Nej, det där kändes som spam, så jag får rädda mig själv med en fråga:

Varför sover inte Siana?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite taskigt att alla buade åt honom. Visst var han lite löjlig med alla "yeee hoppa" "dreamhaaaaaackkk" och det är ju inte 1337 att gilla något som fjortisar gillar men man kan ju vara lite tacksam iaf.

Skitnördigt av dom som stormade statoil. Först är dom coola på IRC och säger "jaaa nu ska vi storma statoil och sen sovsalen joina #raid@dh vi är jetecoola" men sen när dom kommer dit så bara går dom runt oskyldigt, backar undan och är allmänt löjliga så att man skrattar åt dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kom aldrig och sa hejdå till mig när du stack :ermm:

Jag gick förbi din plats på vägen tillbaka från att säga hejdå till P-C, men det var tomt.

Nåja, ses i vinter. Då får du ha en bra plats.

Jag vet, vi hade lite bråttom när vi lämnade. :P

Nästa gång ska jag sitta lite närmare BigScreen, så jag bättre hör vad de säger. Så ska jag vara med i varje tävling.

Till någon som frågade varför jag inte sover: Jag har redan sovit idag. Jag tänkte sova mer nu. Men jag orkade inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska väl också ta och säga några ord om denna gången.

Jävligt skoj att så många kunde komma. Riktigt trevligt folk. Till skillnad från förra gången så umgicks jag mer med ett par. På DH Winter 05 så träffades vi nån gång för att ta bild sedan var det inge mer. Men nu lärde man nästan känna vissa. Minns förstås Jacker som väldigt lång. Men trodde nästan att jag skulle vara i jämnlängd denna gången eftersom jag också dragit ifrån många i längdes de senaste halvåret, men han var fortfarande ett huvud längre :wub:

Ärrtvå var sig väldigt lik förra gången. Lung, tuff och schysst! Mycket trevligt Sibyllabesök du, jag, Yoosho och Jackar hade. ^_^Stellan fick man inte se lika mycket men han var sig också lik. Jävligt tuff tröja du hade första dagen! :ermm:Siana fick jag inte se lika mycket som Ärrtvå och Jacker. Kunde vara så att man plötsligt hörde någon snacka bakom sig och vände sig om så stod oftast Siana och Ärrtvå där >_< Grattis som fan till guldbiljetten!

IceCandy var också trevlig. Sa inte så mycket men hängde med på alla gruppfoton. Jävligt modig tjej som vågar resa ensam till Dreamhack och träffa alla pojkar från forumet >_<

Resten hann jag bara träffa någon enstaka gång. På gruppbilderna eller när jag sålde min USB fläkt till Mr. Stupid för 120 kr.. :P

Som sagt. Jävligt kul att få träffa så många och jag hoppas på att få se ännu fler nya ansikten Dreamhack Winter 06.

:P

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet, vi hade lite bråttom när vi lämnade. :P

Nästa gång ska jag sitta lite närmare BigScreen, så jag bättre hör vad de säger. Så ska jag vara med i varje tävling.

Till någon som frågade varför jag inte sover: Jag har redan sovit idag. Jag tänkte sova mer nu. Men jag orkade inte.

Ska vi köra en gtasajten-rad nästa gång :ermm:

Iaf, bästa raden är lätt denna:

Man är vänd mot bigscreen, man sitter inte precis vid mittgången där allt blir snott men man blir inte täckt av alla rader framför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi köra en gtasajten-rad nästa gång :P

Iaf, bästa raden är lätt denna:

Man är vänd mot bigscreen, man sitter inte precis vid mittgången där allt blir snott men man blir inte täckt av alla rader framför.

Skulle hellre köra lite längre bort från scenen. Satte denna gången på D46 men hörde musiken genom lurarna när jag lirade spel med rätt hög volym. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...