Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Skön domare...

Torres utvisning är ett skämt. Domaren var bakom ryggen på Torres och hade omöjligt kunnat se huruvida han blev träffad eller inte. Även om Torres inte hade blivit träffad och filmat, så skulle jag haft svårt att tro på domaren om han gett gult kort, för det kan inte vara möjligt att se från den vinkeln.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Värdelös inledning på Allsvenskan, visst, men vad fan. Blir så jävla lack på "supportergruppen" vars hot ledde till att MP tvingades avgå. Arbetet han har gjort med att sanera spelartruppen och ekonomin är fan otroligt.

Så värdelös är inte starten iofs. Svåra lag att möta, visst BP ska vara seger och MAIF gick som det gick... Trist utveckling hursomhelst. Lycka till idag och i framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Värdelös inledning på Allsvenskan, visst, men vad fan. Blir så jävla lack på "supportergruppen" vars hot ledde till att MP tvingades avgå. Arbetet han har gjort med att sanera spelartruppen och ekonomin är fan otroligt.

Jag är glad att det hände.

All hail Per-Messias.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Det sitter i håret?

Kommer bli bra det där, även Haris har visat sig stark, två bra nyförvärv och tydligen ska det in ett kanske två till, en stark mittback behövs.

Det här är kanske det mäktigaste jag varit med om på en fotbollsarena på bra länge, att stå på Stockholmsarenan och sjunga med i det här och höra hur ljudnivån höjs hela tiden....gåshud

från ca 50 sek

Södermalm - Djurgårdsland!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Indeed. Radetinac har varit ungefär lika bra som Broberg offensivt, men sjuhundratrettiotre gånger bättre i defensiven, där Broberg gav mig huvudvärk så många gånger.

Jag undrar varför PM vägrar att spela Amartey - Tibbling på mitten. Chibsah är ju verkligen bara bra utan boll. Med boll är man livrädd varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan man med 100% räkna ut allsvensk plats till nästa säsong. Jag hade hopp och tro fram tills denna torsk mot Falkenberg som gjort att vi tyvärr är för långt efter. 17 mål på 20 matcher håller inte om man ska slåss om platserna.

Spelmässigt är vi inte så dåliga enligt mig, men vi är knappast bra... Oerhörd ineffektivitet i anfallspelet och tyvärr fallerar även försvarspelet idag. Trist, men vad gör man?

Assyriska på torsdag och efter det superjumbon Brage hemma. Nu gäller det att ta de poäng som krävs utan att halka ned i bottenstrid och sedan ska vi fan göra allt för att slå Norrby i cupen (DETTA ÄR ETT KRAV!). Nu siktar vi in oss på nästa säsong.

Får se om det blir nåt pådrag när tvillingbögarna ska spela derbyt, kan ju bli fotbollsårets höjdpunkt i brist på annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan man med 100% räkna ut allsvensk plats till nästa säsong. Jag hade hopp och tro fram tills denna torsk mot Falkenberg som gjort att vi tyvärr är för långt efter. 17 mål på 20 matcher håller inte om man ska slåss om platserna.

Spelmässigt är vi inte så dåliga enligt mig, men vi är knappast bra... Oerhörd ineffektivitet i anfallspelet och tyvärr fallerar även försvarspelet idag. Trist, men vad gör man?

Assyriska på torsdag och efter det superjumbon Brage hemma. Nu gäller det att ta de poäng som krävs utan att halka ned i bottenstrid och sedan ska vi fan göra allt för att slå Norrby i cupen (DETTA ÄR ETT KRAV!). Nu siktar vi in oss på nästa säsong.

Får se om det blir nåt pådrag när tvillingbögarna ska spela derbyt, kan ju bli fotbollsårets höjdpunkt i brist på annat.

Jag tycker fortfarande det var ett stort misstag att göra sig av med Berhalter. Jag har snackat en del med Bajen-supportrar som många rasar på det kortsiktiga tänk som både styrelsen och andra inom ledande positioner inom Hammarby verkar ha. Det finns ingent långsiktigt tänk alls. Berhalter må ha varit orutinerad, men Hammarby hade stora problem i defensiven, vilket han verkligen förbättrade. Att målproduktionen inte gick lika bra kan man inte enhälligt lasta honom för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...