Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Ingen vet riktigt vad som har hänt. Det spelas ingen final i fotboll, dom som ligger etta efter 30 matcher vinner guld.

Haha, det visar just hur insatt jag är :> Har sett så många slutspelsreportage där det avgörs i sista minuten, men det har väl kanske varit hockey och bandy då, vad vet jag. Hursomhelst betyder det ju åtminstone att det finns 12 matcher jag kan kolla på, om jag har lust :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det visar just hur insatt jag är :> Har sett så många slutspelsreportage där det avgörs i sista minuten, men det har väl kanske varit hockey och bandy då, vad vet jag. Hursomhelst betyder det ju åtminstone att det finns 12 matcher jag kan kolla på, om jag har lust :)

I och med att du har kollat landskamper så kan det antingen varit avgörande match i gruppen eller ett slutspel du kollat på. Då kan det bli sista minutenavgörande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjung för din stad, sjung för din region och sjung för ditt land! Representera, hela dagen - varje dag! Ni i Peking har väl fått en oerhört fin ståplatsläktare nu, så jag tycker verkligen du ska ställa dig där under resterande matcher. Känn av atmosfären, lär dig kampsångerna. Känn stolthet för din stad. Glöm inte att hata Sylvia!

Börja med att ställa dig på kanten längst upp (om det inte är fullsatt ställer du/ni er på kanten längst upp jämte klungan av skaran Pekingsupportrar) och arbeta dig succesivt in i massan. Gå med polare, eller gå själv. Det spelar ingen som helst roll i sammanhanget.

Din smutsiga östgötahora.;)

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker oerhört synd om alla som inte känner någonting för något lag.

Edit: f.ö så är det derby på måndag! DIF släppte några jävligt snygga retrotröjor under veckan, så jag köpte självklart en!

wXnHWrQ.png

Redigerad av g0f
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Citerar Umbertos inlägg för att kolla om någon gör det, eller känner till någon skoj sida där man kan göra det?

Nu är det förstås för sent eftersom säsongen har börjat, men det här är den officiella och bästa sidan.

Själv bestämde jag mig för att inte spela fantasy football den här säsongen. Det är alltid kul i början men blir oftast frustrerande framåt vintern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det förstås för sent eftersom säsongen har börjat, men det här är den officiella och bästa sidan.

Själv bestämde jag mig för att inte spela fantasy football den här säsongen. Det är alltid kul i början men blir oftast frustrerande framåt vintern.

Ja det var den sidan jag till slut hamnade på. Har gått helt okej än så länge, missade att justera laget inför GW3 då jag inte varit hemma så det blev rätt torrt med poäng i helgen. Men nästa, då jävlar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...