Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Okej, @dibel , är du redo för ett julmirakel? Jag behöver nämligen din hjälp. Snubben här ovanför är precis ett sånt inlägg som vi fått rätt många av det senaste året. Ett helt sammanhangslöst inlägg från en medlem med ett inte särskilt tolkningsbart användarnamn, där innehållet verkar halvt copypastat, halvt dumt, och halvt AI. Framförallt är IP:t från Indien.

Nu finns det ju mycket VPN:er och sånt, men jag frågar: är allsvenskan ens igång? Jag funderar på en ban och inte in din riktning denna gång :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Okej, @dibel , är du redo för ett julmirakel? Jag behöver nämligen din hjälp. Snubben här ovanför är precis ett sånt inlägg som vi fått rätt många av det senaste året. Ett helt sammanhangslöst inlägg från en medlem med ett inte särskilt tolkningsbart användarnamn, där innehållet verkar halvt copypastat, halvt dumt, och halvt AI. Framförallt är IP:t från Indien.

Nu finns det ju mycket VPN:er och sånt, men jag frågar: är allsvenskan ens igång? Jag funderar på en ban och inte in din riktning denna gång :D

Allsvenskan är inte igång. Det kan dock vara ett inför-säsongen påstående som mycket väl stämmer (mff är rikast i Sverige).

Fotbollen i Sverige drar igång i februari.

  • Tack! 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Står inför valet å kvalet att gå på matchen eller spela BG3...

Gamer Moment

What would Caramell do? Ta ett par bira å sen dra ut (på match)!

Ca-Caramell, Ca-Caramell, på Östra Stå är jag varenda kväll

2612 Forever Young Musiken spelas av Galningen Big L 99 Hellbound Capitanul Vive Diabolik ora e sempre a Noi psyQosis

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Laziale blogger. Milanista influencer. Ändå är det för I Butei jag har kärlek. Blått och gult. Som Sverige och svenskarnas färger.

Det är lätt att känna kärlek för sexiga antifaluder, oavsett lag eller etnicitet. Det är lätt att känna Agape. Monkey Man.

Fast det är ändå för grabbarna grus, huliganerna, psykopaterna, psykotiska barbarer vi gör det för. Psykosblattar, IS-terrorister, svarta riddare.

Min Queen har redan segrat och jag har redan omfanmat Henne. Lmao.

Nu bär jag den Olympiska Facklan. Figlio di puttana? Figlio d'Europa! Hur går det i Europa? Då ska vi ropa. Vråla. Continua a caricare...

Calcio Moderno, ändå. Vad går upp mot en Urgammal Flamma? Den Eviga Flamman? Beatrice.

Nu dricker jag inte Guinness. Jag dricker annan porter. Fortfarande svart. Coerenza Nera. Precis som Hennes hår, lmao. 🏴‍☠️

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...