Jump to content

Bråkat?


Plaisir
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo, du bjuder in mig till dumma konversationer på MSN Messenger, säger till alla att Uggla ska äta bajs och en massa annat skit.

pKz: Hoho, jo, just det. Då får jag skriva upp dig på listan också?

Du får ju skylladig själv. Du bjöd ju in mig i konversationer med dina kompisar och snackade hela tiden om att jag inte hade kompisar. Sen ringde du mig på kvällarna hela jävla tiden när du satt vid en jävla lägereld. Tjahaaaaappp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får ju skylladig själv. Du bjöd ju in mig i konversationer med dina kompisar och snackade hela tiden om att jag inte hade kompisar. Sen ringde du mig på kvällarna hela jävla tiden när du satt vid en jävla lägereld. Tjahaaaaappp

Haha, det var'u som sa att jag inte hade några vänner så då bevisade jag motsatsen genom att bjuda in några polare. Och vi var inte vid någon lägerled, vi hoppade studsmatta och skojsade i tält, wihopp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, du bjuder in mig till dumma konversationer på MSN Messenger, säger till alla att Uggla ska äta bajs och en massa annat skit.

pKz: Hoho, jo, just det. Då får jag skriva upp dig på listan också?

Har dig inte på msn.. och det var inte JAG som bjöd in mig så du kan ju inte skylla på mig :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det var förbannat onödigt.

Men man är bara barnet.

Jag hörde du hade hotat mig med stryk också.

"Hoppas Siana kommer till DH så jag kan ge den kaxiga snorungen ordentligt med smäll"...

På senare tid har jag inte grälat med någon, vad jag vet.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det var'u som sa att jag inte hade några vänner så då bevisade jag motsatsen genom att bjuda in några polare. Och vi var inte vid någon lägerled, vi hoppade studsmatta och skojsade i tält, wihopp!

I så fall efter du hade nämt det först. Men jag kommer mycket väl ihåg att du bjöd in mig med några av dina kompisar med väldigt lustiga smeknamn. Sen var det kanske ingen lägereld. men vem fan hoppar studsmatta klockan 10 på kvällen? Ja juste, det var sommar, fanken.

Sen kommer jag mycket väl ihåg att jag hade några diskussioner med Dusse och dibel om vilket fotbollslag som regerade i stan. Men det var inget sådant bråk, mest ett den-tråden-bråk. Maxz duvar väl också lite inblandad? :P

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...