Jump to content

Bråkat?


Plaisir
 Share

Recommended Posts

Jag hörde du hade hotat mig med stryk också.

"Hoppas Siana kommer till DH så jag kan ge den kaxiga snorungen ordentligt med smäll"...

På senare tid har jag inte grälat med någon, vad jag vet.

Har jag sagt det där? Hmm, inget minne utav.

Om det har hänt så måste det varit 100 år sedan.

Sedan att jag inte brukar formulera mina meningar sådär och aldrig bruka ordenligt och smäll är en annan femma.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag bråkar inte. Jag är pacifist.

Däremot så finns det många jag hatar.

:P

Du har blivit hybernatad och bannad en jävla massa gånger utan att bråka då? >_< Men jag tycker ändå, som jag har sagt innan, att du har börjat bli mycket mer mäsnklig och humanistisk och trevlig på alla sätt och vis på senaste, vilket är trevligt.. och ovant :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C är den enda jag har bråkat med här, och gillar fortfarande inte honom. Han gillar inte mig heller. :P

Bobbo, inte har jag bråkat med dig heller? Vi är ju jättebra superbuddys.

Just det, bråkade lite med Crice förr med.. Eller var nog jag som bråkade med honom mest för jag var sur på något annan.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bråkat lite med pkz när han tjurade på att jag sa vad jag tyckte om ett skrivbord. Men jag hade starkt stöd av Dude, Stellan och nån mer så vi lyckades avleda hans din mamma-manövrar.

Bråkat med lite små n00bs som skolkade från svenskan och sket i reglerna, men jag kommer inte ihåg nåt såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag sagt det där? Hmm, inget minne utav.

Om det har hänt så måste det varit 100 år sedan.

Sedan att jag inte brukar formulera mina meningar sådär och aldrig bruka ordenligt och smäll är en annan femma.

Nja, citatet stämmer nog inte, men det var i stil med det. Det enda ordet jag är säker på är 'kaxig'. Du hade skrivit det till någon på MSN, som sedan skickat det vidare till mig, en sån förrädare!

Och ja, det var ett tag sen. Den tiden då vi bråkade en del. Men nu älskar vi varandra, eller hur? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTApimpfoolife

jaeger

tommy_killer

asshumla

Deltanator (Stavning?)

HOWHOW

BroDD

Hm, kommer inte på några fler för tillfället. Sedan har man ju haft lite diskussioner titt som tätt men det é inget å nämna.

Har inte du bråkat med Grim också? Ja iallafall så har jag inte bråkat nått. Tror jag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...