Jump to content

Bråkat?


Plaisir
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men sh*t vad du gnäller på KalleR hela tiden. Exakt vad har han gjort för fel?! Även om han tycker att 98% är nollor på forumet så är det inget han säger eller visar på något sett. (För utom just vid det här tillfället där han uttrycker det.) Annars följer han reglerna, är rättvis osv.

Finns ju en annan kille som är "busen" bland modsen... ^_^

Om vi nu ska diskutera vad vi tycker om KalleR, vilket vi inte borde, tycker jag det finns en hel del kvar att önska av honom. Men det spelar ingen roll, han kommer inte ta åt sig av mig, en nolla på gtasajten, vilket jag faktiskt kan förstå.

Att han inte skulle visa det är inte sant Vice, det vet du med. Han är sur och dryg mot de flesta. Att jag skulle gnälla på honom hela tiden är en överdrift, och hade jag trott att han på något sätt skulle bli sårad skulle jag inte ens säga att jag tyckte han kunde bättra sig.

Jag står kvar vid att man som admin inte bör tycka att alla på forumet är nollor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, kul för dem då.. Bra att du kan vara trevlig nån gång i alla fall  :wub:

Du tycker inte att du som admin skulle kunna tänka över ditt beteende lite?

Och sen får jag väl fråga igen i denna tråden, eftersom du inte svarade i Love, peace and understanding-tråden: Hur gammal är din tjej?  :D

Vad spelar det för roll hur gammal hans tjej är? Hör det till här tycker du? På ett GTAforum.

@Tweak,

Det finns förövrigt saker att påpeka om alla mods och admins på forumet och KalleR är inte ensam, kan hålla med om att man inte ska se alla som nollor men om han har valt att göra det och sköter forumet bra så är det ok med mig.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad spelar det för roll hur gammal hans tjej är? Hör det till här tycker du? På ett GTAforum.

@Tweak,

Det finns förövrigt saker att påpeka om alla mods och admins på forumet och KalleR är inte ensam, kan hålla med om att man inte ska se alla som nollor men om han har valt att göra det och sköter forumet bra så är det ok med mig.

Jag tyckte hon såg väldigt ung ut, och därför frågade jag honom i tråden har postade bilden i. När han inte hade svarat där, tänkte jag att jag, när jag ändå skrev till honom i denna tråden, lika gärna kunde passa på att fråga här med. Hoppas det inte förstörde din dag eller något :wub:

Klart att man nu kan "påpeka" saker hos alla, till exempel "påpekar" du en massa grejor om A.A, enligt mig helt obefogat..

Och ja, en bra mod, det är han.. Sen är det faktiskt svårt att bortse från hans personlighet, och hans åsikter i olika frågor, när man ska bedöma honom som moderator, kanske inte helt rättvist men så är det, och eftersom jag inte håller med honom där kan det också påverka vad jag tycker om honom. Dock verkar faktiskt du oh Vice bry er mer om vad jag tycker än han själv, som inte ens svarar, så det är nog rätt lugnt.

Men han är en bra mod, han låser och har sig, trots att han typ aldrig läser i report-forumet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...