Jump to content

Tycker du det behövs fler moderatorer?


Siana
 Share

Tycker du att forumet behöver fler moderatorer?  

77 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

I nuläget har jag väldigt lite information om vad som egentligen har hänt.

Håller på och mejlar fram och tillbaka med Hultenius för att försöka reda ut exakt vad som har inträffat.

Han hade hackat mitt lösenord, vilket Hultenius tydligen upptäckte snabbt.

Men som sagt, när jag får mer information så skriver jag om det.

Tråkigt att människor inte kan skilja på "ditt och mitt". Tattarungar.

Jovisst. Egentligen så borde jag skydda alla mina användare på mina sidor där jag är admin med ipadress dvs. att bara min ipadress kommer in på dessa användare. Detta försvårar tyvärr mig från att gå in på mina användare från andra ställen. Men man kan ju alltig ha min admin och en moderator. Admin kommer jag bara in på från mitt hem och moderator överallt.

Men det är som du säger, synd att folk ska förstöra för andra. Man blir jävligt förbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Jag tycker att Vice. skulle bli mod, i vilket fall i Allmänt-tråden. Då skulle han inte behöva be nån annan mod om hjälp varje gång han ska lägga in en ny intervju i möt Forumiten.

Rutten anledning. Däremot är Vice. skötsam annars, så han skulle kunna bli mod av den anledningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rutten anledning. Däremot är Vice. skötsam annars, så han skulle kunna bli mod av den anledningen.

Tack Kebaben och Siana. :rolleyes:

Fast det finns en del duktiga medlemmar som hade passat. Vi får se vem som söker och är mest passande när det är dags. Tar nog ett tag till visserligen.

Personligen tror jag att det ev. skulle kunna behövas en mod. till just nu som kan vara inne mer dag tid.

Annars är behovet nog inte så stort. Skillnad när GTALS släpps samt. när datumet för det nya GTA spelet till PS3 börjar närma sig. Då bör det förstärkas med två st nya.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker Arman borde bli mod. Venne varför men... nån känsla bara. ^_^

Eller kanske jag?... jag är pålitlig och är inte så... farlig. ;P . Men om någon jävlas då blir det fan helvetet :rolleyes:

:lol:

Tror du tycker det för att Arman är rätt lik Hultenius i sättet. Inne då och då (när Hultenius var aktiv, vill säga), och oftast rätt neutrala poster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...