Jump to content

Tycker du det behövs fler moderatorer?


Siana
 Share

Tycker du att forumet behöver fler moderatorer?  

77 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Röstar på tre eller fler, tycker att jag, Azore och A.A borde bli uppgraderade till globala moderatorer. Tänker inte snacka en massa om mig, men jag tycker att både Azore och A.A har visat sig mycket pålitliga som moderatorer, och jag, trots att jag (nästan) aldrig skriver, är mest aktiv i Off-topicdelarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte överhuvudet blir jätte arg om jag skvallrar om detta.

Kan också avslöja att det kommer bli fler globala moderatorer snart. Ska bara skriva klart "Moderatorns stora handbok" först. När detta händer kommer jag stänga av möjligheten att banna personer för moderatorer, det är en stor säkerhetsrisk att ha många personer som kan banna (kan hända att någon blir temporärt galen eller blir hackad).

Därmed kommer jag förmodligen att slänga in er som är globala moderatorer idag i admingruppen, den grupp Blaque en gång var i. Skillnaderna är inte stora, men där kan ni i alla fall banna medlemmar och vara immuna mot övriga moderatorer.

Så inget behov av en undersökning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur det var med Arman förr i tiden, men jag kan inte förstå allt snack om att han ska bli mod. Han är ju sjukt oaktiv, och det är ju knappast det vi behöver?

Azore ska bli det! SlewMe också kansek?

Kan hålla med att jag har varit oaktiv den senaste tiden - för att vara ärlig så är det för att jag har tröttnat på forumet och vad den har blivit.

Men om jag blir mod så kommer jag självklart att vara aktiv regelbundet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller inte med. Den enda av dom som jag kan tänka mig som moderator är Siana. Och även han har haft sina dåliga stunder.

Ääh, ni vill bara inte att någon finkulturell pojk från den inre cirkeln ska få makt (iom. allt vårat revolutionssnack, yeah). Tjoho.

Jag tycker att Hultenius gör helt rätt i (det kommande) beslutet. Det blir finemang!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ääh, ni vill bara inte att någon finkulturell pojk från den inre cirkeln ska få makt (iom. allt vårat revolutionssnack, yeah). Tjoho.

Jag tycker att Hultenius gör helt rätt i (det kommande) beslutet. Det blir finemang!

Nej, jag tänker mer på att en moderator ska vara lika mot alla.. Och jag tror utan tvekan alla som Crice nämnde har sina favoriter här på forumet, och det kommer troligtvis påverka deras beslut vid vissa tillfällen om de skulle bli moderatorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag tänker mer på att en moderator ska vara lika mot alla.. Och jag tror utan tvekan alla som Crice nämnde har sina favoriter här på forumet, och det kommer troligtvis påverka deras beslut vid vissa tillfällen om de skulle bli moderatorer.

Pssh, är det konstigt att jag, med mina sex (eller var det sju?) varningar, vill ha lite partiskt folk på de höga hästarna?! I'm on the fucking run.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Azore som global verkar alla vara enade om, Sen två-tre nya mods till GTA-delen vore bra, Och då menar jag HELA gta-delen

Sen när det gäller GTA så borde åldersgränsen slopas, Ta medlemmar som kan mycket om GTA

Gör en såndär frågesport igen (oscarw_89 vann ett spel från EA i tävlingen jag pratar om) och ta in dom med bäst resultat som mods

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...