Jump to content

Tycker du det behövs fler moderatorer?


Siana
 Share

Tycker du att forumet behöver fler moderatorer?  

77 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gör en såndär frågesport igen (oscarw_89 vann ett spel från EA i tävlingen jag pratar om) och ta in dom med bäst resultat som mods

Varför? Moderatorerna är inte till för att hjälpa till, i första hand ska de hålla ordning. Nog för att det är ett plus ifall de vet vad spelet avdelningen de modererar handlar om, men jag tror att det viktigaste ligger i att de kan sköta sig och forumet.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför? Moderatorerna är inte till för att hjälpa till, i första hand ska de hålla ordning. Nog för att det är ett plus ifall de vet vad spelet avdelningen de modererar handlar om, men jag tror att det viktigaste ligger i att de kan sköta sig och forumet.

Givetvis, Kan "Mr.X" allting om GTA, Men har blivit hybernatad några gånger så borde han ju inte bli mod eftersom han inte kan sköta sig

Extremt mycket Offtopic: Hur många varningar har jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Givetvis, Kan "Mr.X" allting om GTA, Men har blivit hybernatad några gånger så borde han ju inte bli mod eftersom han inte kan sköta sig

Extremt mycket Offtopic: Hur många varningar har jag?

GTA3 och Vice City var 3 spel som var varmt om hjärtat för mig. Men jag hänger aldrig i dom forumen. Och San Andreas har jag inte skaffat och kommer inte skaffa heller. Intresset har försvunnit. Men alla som har registrerat sig här har ju alltid haft lite intresse av GTA annars skulle det vara absurt att hänga på en GTA-sajt.

(nu vet jag dock att många har tipsat sina polare att joina här pga. Allmänt forumen. men men)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA3 och Vice City var 3 spel som var varmt om hjärtat för mig. Men jag hänger aldrig i dom forumen. Och San Andreas har jag inte skaffat och kommer inte skaffa heller. Intresset har försvunnit. Men alla som har registrerat sig här har ju alltid haft lite intresse av GTA annars skulle det vara absurt att hänga på en GTA-sajt.

(nu vet jag dock att många har tipsat sina polare att joina här pga. Allmänt forumen. men men)

GTA3 + Vice city= 2 spel -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller inte med. Den enda av dom som jag kan tänka mig som moderator är Siana. Och även han har haft sina dåliga stunder.

I'm touched... Dåliga stunder? Hit me! Förövrigt tror jag att favoriseringar förekommer just nu. Klart att det känns bättre att varna någon som man inte tycker om, men moderatorerna är ändå rättvisa och hårda. Hultenius beslut vem som kommer in eller ej, det blir spännande... *Gnager på naglarna*

@ StellHell: När har Hultenius skrivit klart handboken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrmhmm....

Ja, en eller ev. tva nya ar kanske pa sin plats. Jag tror att Gtasajten kommer att fa ett ganska sa stort uppsving det narmaste aret. (btw, ni som inte vet, skriver utan prickar ovanfor o a och o pga att jag ar i Thailand fortfarande. Kommer hem 21/2) Manga vantar antagligen med spaning pa konsollen PS3 och den ev. medfoljande spannande nyheten om ett nytt GTAspal. Sa jag tror att det kommer att finnas ett behov av fler mods.

Hurvida de nuvarande bor befodras eller ej kan jag egentligen inte direkt uttala mig om men jag tror att det bor goras nagon form av andring dar med.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, två till moderatorer.

Personligen så tycker jag att någon som passar som moderator bör bli moderator. Ex. en med erfarenhet sedan tidigare. Då menar jag att man kanske ska ha varit moderator/admin på andra sidor med relativt mycket besökare. Samt även bruka det svenska spåket korrekt. Eller någon som visar sig kunna moderera ett forum, alla måste ju börja någonstans.

Attityden är även viktig - nästan det viktigaste.

Ett glatt humör och inte så kort stubin gör att alla trivs bättre på sidan. Onödigt mycket svordomar bojkottas enligt mig.

Politiskt oberoende och gärna över 17 år.

Med detta menar jag att personen i fråga inte skall favoristera medlemmar och heller inte varna eller spärra en annan användare pga. religion, politiskt åsikt m.m.

Lyssna på vad andra har att säga.

En bra moderator enligt mig ska lyssna på vad den andra har att säga om det är något som personen vill framföra, även spärrade eller varnade användare. Så om en användare har fått en varning och därefter säger att han tycker att det var fel och lägger fram bra argument som säger att det som moderatorn gjorde var fel - så skall varningen genast anulleras.

Fel och brister.

Alla har sina nack- och fördelar. Man kan aldrig vara politisktkorrekt eller helt felfri. Så innan man börjar gapa som moderator så bör man se över det man gör.

Det finns fler saker som gör en bra moderator men detta var lite som jag går på när jag väljer moderatorer. Tycker att de moderatorer jag har just nu på mina sidor fungerar jättebra. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röstar på tre eller fler, tycker att jag, Azore och A.A borde bli uppgraderade till globala moderatorer. Tänker inte snacka en massa om mig, men jag tycker att både Azore och A.A har visat sig mycket pålitliga som moderatorer, och jag, trots att jag (nästan) aldrig skriver, är mest aktiv i Off-topicdelarna.

INTE A.A!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JPolitiskt oberoende och gärna över 17 år.

Med detta menar jag att personen i fråga inte skall favoristera medlemmar och heller inte varna eller spärra en annan användare pga. religion, politiskt åsikt m.m.

Hm, politiskt oberoende är väl inte ett krav, så länge det inte går i förhinder för att personen ska kunna se objektivt på övriga medlemar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det jag menar. Det framgår i texten under tror jag. Ber om ursäkt om det är otydligt.

Tihi, det är cool : )

Jag ska börja säga 'cool', för att försöka införa någon sorts anti-hipp-grej här på forumet med lite nittiotalsnoja. Sen ska jag posera med dunjacka i Bild på dig själv-tråden.

Eller så inte. Hm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Azore som global verkar alla vara enade om, Sen två-tre nya mods till GTA-delen vore bra, Och då menar jag HELA gta-delen

Sen när det gäller GTA så borde åldersgränsen slopas, Ta medlemmar som kan mycket om GTA

Gör en såndär frågesport igen (oscarw_89 vann ett spel från EA i tävlingen jag pratar om) och ta in dom med bäst resultat som mods

Då kan det ju bli vilken omogen 12 åring som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...