Jump to content

Konsert- upplevelser


Jacker
 Share

Recommended Posts

Slayer är, med tanke på hur stora de trots allt är, utan tvekan det tråkigaste bandet jag sett live.

...grabbarna i Hästpojken gav mer på scen inför en publik på ~30 pers tidigare i år.

Vänta två ögonblick nu! Var du också på den konserten`?! Då har jag sett dig. Jag tillhörde det roliga sällskapet med hattar som började dansa. Såg du mig?

Dessutom, Slayer är awesome. Jag ska gå.

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag! Det kommer bli en grym helg med Iron Maiden på fredagen och The Big Four på söndagen!

Ska du campa utanför Ullvie från fredag till söndag?

Jag ska tyvärr inte gå på Maiden, funderade på att köpa en biljett till Maiden också när jag köpt min BIG 4-biljett. Men det fanns ju bara skitplatser kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du campa utanför Ullvie från fredag till söndag?

Jag ska tyvärr inte gå på Maiden, funderade på att köpa en biljett till Maiden också när jag köpt min BIG 4-biljett. Men det fanns ju bara skitplatser kvar.

Tror inte jag ska campa. Bor 10 mil från Göteborg så jag kan lika gärna åka hem emellan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

26 Augusti: Muse @ Leeds Festival

27 Augusti: Crystal Castles @ Reading Festival

28 Augusti: Muse @ Reading Festival

Åker mest pg.a Muse, CC är dock en fet bonus :D Frank Turner kan kanske bli fett också.

Kommer kosta sate men man får verkligen inte missa dom här spelningarna, sista gången dom spelar vissa låtar från Origin of Symmetry .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Nice.

Hoppas det blir så här i Sverige: http://www.youtube.c...h?v=xX6UjWMffaY

Jag hoppas att det blir ännu bättre! naughty_1182473_1.gif

---

Just nu sitter jag och lyssnar på Rush och försöker fatta vad jag kommer uppleva på torsdag och fredag. På torsdag ska jag se Roger Waters live i Globen och på fredag är det dags för Rush på samma ställe. Det kommer bli helt jävla sjukt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...