Jump to content

Tatueringar


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är alla lika gammalmodiga som mina föräldrar och klassifierar alla med tatueringar på sina fingrar som kåkfarare?

Frågade morsan för ett tag sen och hon tyckte jag skulle göra det om jag hade ett motiv som jag verkligen vill ha, så nej inte alla :ermm: .

Där är problemet för mig, jag vill tatuera mig, men har ingen aning alls om vad. Låter bli tills jag vet vad jag vill ha, det finns ju "häftiga" motiv om man googlar t.ex. "tattoos", men det känns så opersonligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är alla lika gammalmodiga som mina föräldrar och klassifierar alla med tatueringar på sina fingrar som kåkfarare?

Aye.

När jag berättade för min farsa att jag skulle tattuera mig på underarmarna så var det först att jag är en idiot. Sen skulle jag bli klassad som Hells Angels. Efter det var det kåkfarare, och till sist uteliggare.

Nu säger han dock inte så mycket om dom längre. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt snyggt ställe! (Den högra såklart)

Wu Zi Mu: Jag tycker du ska göra det. Din flickvän är söt. :rolleyes:

Edit: Ja, nu lät jag väl en aning oseriös men. Jag antar att du redan har tänkt igenom det här ordentligt och då tycker jag du ska fullfölja det också. :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wu Zi: Tatuera in något som associerar till henne men som ändå går att associera till annat, men tatuera inte in hennes namn såvida du inte är 100% säker på att ni kommer gifta er och aldrig skilja er men den chansen är jäkligt liten antar jag. De flesta par skiljer sig förr eller senare, behöver inte vara under dåliga omständigheter, man kanske bara vill gå vidare och har inte samma brinnande kärlek för varandra och då är det väl inte så roligt att ha kvar exets namn på sig.

Ang. platser: jag tycker själv att det är ganska snyggt på underarmarna men om du inte vill ha det så synligt är den första bilden Stell postade ett hett tips. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De flesta par skiljer sig förr eller senare, behöver inte vara under dåliga omständigheter, man kanske bara vill gå vidare och har inte samma brinnande kärlek för varandra och då är det väl inte så roligt att ha kvar exets namn på sig.

...här frågar pojkstackarn om tatueringsråd, och du knäcker hans förtroende deras framtid. :'(

:rolleyes:

--------

Och tatuering är ganska fränt, om man har det på armen eller något. Det ska inte vara överdrivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där var ju riktigt, riktigt cool! Vad skall du göra mer på den?

Tackar!

Jag vet inte riktigt än faktiskt, alla möjliga idèer bara strömmar runt i tankarna, så det är rätt svårt att bestämma sig.

Håller dock på att skissar upp min nästa, som ska innehålla Mor och Far temat, fast utan hjärtan. =)

Kan slänga upp en bild på min igen då... en ny bild. :)

Najs! =D

Edit: Stvafel ^^

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...