Jump to content

Tatueringar


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det känns som att den är fake på något sätt. Teckensnittet är ju Arial (Black?) och allt... sen ser tatueringarna lite "pålagda" ut. Någon som håller med?

Tror faktiskt inte att det är fejk. Jag såg honom första gången på nån tatueringssida som jag hittade av en slump. Han var från nått baltland har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaddade min andra tatuering idag, tusen kronor hoss en privat kille, skitduktig e han, har plast på nu så det blev lite ful, plus att kameran fuckade så den ser lite weird ut, men ska ta en bättre bild imorgon då jag får ta av plasten, här en bild som var nytagen direkt efter gaddningen

post-3551-1179950388_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaddade min andra tatuering idag, tusen kronor hoss en privat kille, skitduktig e han, har plast på nu så det blev lite ful, plus att kameran fuckade så den ser lite weird ut, men ska ta en bättre bild imorgon då jag får ta av plasten, här en bild som var nytagen direkt efter gaddningen

Jag är bara intresserad av vad dina föräldrar tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaddade min andra tatuering idag, tusen kronor hoss en privat kille, skitduktig e han, har plast på nu så det blev lite ful, plus att kameran fuckade så den ser lite weird ut, men ska ta en bättre bild imorgon då jag får ta av plasten, här en bild som var nytagen direkt efter gaddningen

oh, ser najsigt ut :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha så funkar inte kameran nu när jag väl fått bort plasten, skit, får se om det kommer någon mer bild

edit:@Guardian: Kör på vafan, e han duktig o han erbjuder gratis!

Edit2: Nu jävlar fick jag igång kamera jäveln, fick inte med exakt hela tatueringen men nästan hela

post-3551-1179998617_thumb.jpg

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den nittonde Juni ska jag gadda mig. Var på stället idag och en thailändare ska göra den, han snackar inte svenska, bara engelska.. men fyfan vad bra han var alltså. Riktigt skicklig. Han ritade upp en liten kladd som han kommer följa och sen köra lite free-hand. Hade kostat 500 extra om han skulle ha ritat upp det precis, eftersom om han själv ritar upp saken vill han ha betalt eller vill han att andra också ska kunna tatuera den, dvs sätter upp i studion och så vidare. Kommer gå på 3000. Ska ha en varg och skog i bakgrunden, även fullmåne och moln och hela köret. Kommer bli riktigt bra. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha så funkar inte kameran nu när jag väl fått bort plasten, skit, får se om det kommer någon mer bild

edit:@Guardian: Kör på vafan, e han duktig o han erbjuder gratis!

Edit2: Nu jävlar fick jag igång kamera jäveln, fick inte med exakt hela tatueringen men nästan hela

Det där kommer impa hos sköterskorna på äldreboendet. Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den nittonde Juni ska jag gadda mig. Var på stället idag och en thailändare ska göra den, han snackar inte svenska, bara engelska.. men fyfan vad bra han var alltså. Riktigt skicklig. Han ritade upp en liten kladd som han kommer följa och sen köra lite free-hand. Hade kostat 500 extra om han skulle ha ritat upp det precis, eftersom om han själv ritar upp saken vill han ha betalt eller vill han att andra också ska kunna tatuera den, dvs sätter upp i studion och så vidare. Kommer gå på 3000. Ska ha en varg och skog i bakgrunden, även fullmåne och moln och hela köret. Kommer bli riktigt bra. :blink:

Låter fint, är den stor? Verkar nämligen vara en hel del detaljer att få plats med :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...