Jump to content

Tatueringar


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det ute med tribals, eller är det bara nått jag har hört? för jag vill ha en, om kommer nog o göra en i november, när man får lönen o fyller 18 :wub:

Det är precis av den anledningen man inte skall tatuera sig. Man skall inte göra det för att det är inne eller ute man skall göra det för att man själv tycker det är snyggt.

Ja, tribals börjar bli lite ute för att alla har det. Men och?! Bara du väljer ett eget mönster så är det nice.

Jag skall själv tatuera mer tribals. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska man tatuera sej ska det vara på underarmarna som StellHell ska göra. Det är SNYGGT! :lol: Annars atueringar inte speciellt snyggt.. :unsure:

Skulle göra det själv om det inte var för att det kan vara lite "opraktiskt".. :rolleyes:

Ska?

Dom har suttit där i ett par månader nu.. :angry:

Håller förövrigt på att samla pengar till mitt nya projekt. Eller, jag har 2 men inte bstämt mig vilket utav dom 2 jag ska ha. Iofs så den som jag inte gör kommer få en egen plats på ryggen sen så spelar iofs inte så stor roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska?

Dom har suttit där i ett par månader nu.. :rolleyes:

Håller förövrigt på att samla pengar till mitt nya projekt. Eller, jag har 2 men inte bstämt mig vilket utav dom 2 jag ska ha. Iofs så den som jag inte gör kommer få en egen plats på ryggen sen så spelar iofs inte så stor roll.

Vad är det för projekt då? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...