Jump to content

Tatueringar


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hihi, idé från en trött... Kan du inte tatuera in ett stort ansikte på magen och bröstkorgen och så agerar bröstvårtorna som ögon. Naveln som en liten mun eller något.

Ja, och det skulle ju bli så jävöa snyggt inte sant?

Skulle vilja se dig göra en helbildsmotiv över hela bröstet och magen som är en ful gubbe.

Verkar inte som alla fattade min ledtråd. Själva ledtråden var DRAKEN och inte nått stort fult på magen. Suck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och det skulle ju bli så jävöa snyggt inte sant?

Skulle vilja se dig göra en helbildsmotiv över hela bröstet och magen som är en ful gubbe.

Verkar inte som alla fattade min ledtråd. Själva ledtråden var DRAKEN och inte nått stort fult på magen. Suck.

Faktiskt så förstod jag det. Men jag tyckte inte det var lika roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mamma har faktiskt sagt att jag får tatuera mig, om jag betalar den själv. Synd bara att jag är en sån mjukis, en tatuering skulle aldrig passa på mig >_<

Skaffa en likadan tatuering som Steve-O har på ryggen, fast med dig själv istället. -_-

"Tjena morsan! Kolla!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...

Ber om ursäkt över att jag drog upp den här tråden, men eftersom att innehållet i min post har med den här tråden och göra rätt mycket

så klassar jag det som att det är värt å göra det.

Har snart vart tillsammans med tjejen i två år och vi är fortfarande som nykära, därför har jag kommit på idén om att, ja, väldigt ordinärt men ändå, tatuera in hennes namn, armen har jag som önskemål men det beror helt på vad som är snyggast.

Åker ner till göteborg i sommar och har satt som mål att göra det där nere, och känner jag mig lika säker då så gör jag det.

Så jag har tid att tänka på saken.

Har hört väldigt många historier om att inte tatuera namnet på en flickvän också.

Hennes namn är Vendela btw.

Om det inte blir hennes namn så "Build a bridge made of pain", lång historia varför men har väldig betydelse mellan oss.

Så till frågorna, vad kostar det att skriva in ett namn med kanske något extra för att göra det lite snyggt?

Var är bäst å ha det? Helst lite diskret, inte på halsen eller något sånt, och axeln känns lite tråkigt.

Vet ni några bra ställen i göteborg förutom Heidi Hay?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ber om ursäkt över att jag drog upp den här tråden, men eftersom att innehållet i min post har med den här tråden och göra rätt mycket

så klassar jag det som att det är värt å göra det.

Har snart vart tillsammans med tjejen i två år och vi är fortfarande som nykära, därför har jag kommit på idén om att, ja, väldigt ordinärt men ändå, tatuera in hennes namn, armen har jag som önskemål men det beror helt på vad som är snyggast.

Åker ner till göteborg i sommar och har satt som mål att göra det där nere, och känner jag mig lika säker då så gör jag det.

Så jag har tid att tänka på saken.

Har hört väldigt många historier om att inte tatuera namnet på en flickvän också.

Hennes namn är Vendela btw.

Så till frågorna, vad kostar det att skriva in ett namn med kanske något extra för att göra det lite snyggt?

Var är bäst å ha det? Helst lite diskret, inte på halsen eller något sånt, och axeln känns lite tråkigt.

Vet ni några bra ställen i göteborg förutom Heidi Hay?

Don't.. just .. don't. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ber om ursäkt över att jag drog upp den här tråden, men eftersom att innehållet i min post har med den här tråden och göra rätt mycket

så klassar jag det som att det är värt å göra det.

Har snart vart tillsammans med tjejen i två år och vi är fortfarande som nykära, därför har jag kommit på idén om att, ja, väldigt ordinärt men ändå, tatuera in hennes namn, armen har jag som önskemål men det beror helt på vad som är snyggast.

Åker ner till göteborg i sommar och har satt som mål att göra det där nere, och känner jag mig lika säker då så gör jag det.

Så jag har tid att tänka på saken.

Har hört väldigt många historier om att inte tatuera namnet på en flickvän också.

Hennes namn är Vendela btw.

Så till frågorna, vad kostar det att skriva in ett namn med kanske något extra för att göra det lite snyggt?

Var är bäst å ha det? Helst lite diskret, inte på halsen eller något sånt, och axeln känns lite tråkigt.

Vet ni några bra ställen i göteborg förutom Heidi Hay?

Som P-C sa; gör det inte.

Har ett par bekanta till familjen som gifte sig och istället för att köpa ringar så tatuerade dom in det på ringfingrarna. Tre månader efter bröllopet så skilde dom sig.

Edit.

Du kan ju alltid göra som Bam och Missy och tatuera insidan på underläppen.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Don't.. just .. don't. :ermm:

Word up.

Det där är rent idiotiskt. Förstår verkligen inte folk som gör sånna tatueringar.

Ni har vart ihop i två år, big fucking deal. Du tror ni kommer sitta ihop i vårt och torrt i resten av livet? Varför tror du folk skiljer sig efter 20 år? Skulle du vilja sitta där med hennes namn om 20 år när ni en vecka efter att tatueringen gjordes gjör slut.

Tänk om, och gör det fort. Om du är så illa tvungen så räcker det med ett V, men då ska du kunna referera till något annat om ni skulle göra slut (Perfa om du heter Viktor eller liknande)

*quickii*

"Build a bridge made of pain" - 22 bokstäver. Kan inte säga något pris när du inte säger hur stort det ska vara. Teckensnitt spelar inte så stor roll, då bokstäverna kommer kosta ungefär lika mycket)

Ställe:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har whinat på mina föräldrar ett bra tag nu, och jag får tatuera mig om jag hittar ett bra motiv som betyder något för mig, och som jag inte kommer ångra om tre år. Jag har alltid brunnit för musik, så det ska ha något med musik att göra vet jag, någon som har någon fräckiz? Om jag gör den så ska den sitta på överarmen, så jag kna dölja den ifall det går åt skogen.

Någon som vet en bra tatuerare i gbg som gör det om man inte fyllt 18?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har whinat på mina föräldrar ett bra tag nu, och jag får tatuera mig om jag hittar ett bra motiv som betyder något för mig, och som jag inte kommer ångra om tre år. Jag har alltid brunnit för musik, så det ska ha något med musik att göra vet jag, någon som har någon fräckiz? Om jag gör den så ska den sitta på överarmen, så jag kna dölja den ifall det går åt skogen.

Någon som vet en bra tatuerare i gbg som gör det om man inte fyllt 18?

Vänta tills du är 18. Suck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...