Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 5 weeks later...

Hittade en fin film om myterna på Youtube. :wub:

http://youtube.com/watch?v=MoUqomwg58I&amp...ted&search=

EDIT: T.o.m en röst som beskriver vad det är och vart det kan hittas. Även om mycket är falskt, så är det kul att se.

EDIT2: Det finns även en BILD på bigfoot I CJ's mamma hus (påpeka inte att bigfoot är falsk, behövs inte)

Det visar även att back 'O beyound skapar ett bigfoot fotspår.. MÅSTE SES

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en fin film om myterna på Youtube. :wub:

http://youtube.com/watch?v=MoUqomwg58I&amp...ted&search=

EDIT: T.o.m en röst som beskriver vad det är och vart det kan hittas. Även om mycket är falskt, så är det kul att se.

EDIT2: Det finns även en BILD på bigfoot I CJ's mamma hus (påpeka inte att bigfoot är falsk, behövs inte)

Det visar även att back 'O beyound skapar ett bigfoot fotspår.. MÅSTE SES

Filmen vill sluta när han pratar om bigfoot "It dissapea" sen slutt :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är självmordsfotografen (det skrivs ihop! ingen särskrivning :wub: ) en HAN? För jag såg en käring med kamera som fotograferade runt, jag stannade bilen (det var nånstans bredvid en livlig väg, kommer dock inte exakt ihåg var). Jag gick runt henne men hon blev förbannad och ropade GET OUT OF MY WAY. Jag försökte knuffa henne i vattnet men det gick inte heller... Sen sköt jag i en bil så ropade hon IIAAHHH och så var hon borta, och ingen flöt omkring i vattnet heller.

Så det är inte hon som är självmordsfotograf?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är självmordsfotografen (det skrivs ihop! ingen särskrivning :wub: ) en HAN? För jag såg en käring med kamera som fotograferade runt, jag stannade bilen (det var nånstans bredvid en livlig väg, kommer dock inte exakt ihåg var). Jag gick runt henne men hon blev förbannad och ropade GET OUT OF MY WAY. Jag försökte knuffa henne i vattnet men det gick inte heller... Sen sköt jag i en bil så ropade hon IIAAHHH och så var hon borta, och ingen flöt omkring i vattnet heller.

Så det är inte hon som är självmordsfotograf?

Det är random pedestrians. Olika hela tiden ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Ufon finns visst ... vet att ingen kommer tro mig men iaf de spelar inte roll .. jag brukade lira SA ganska mkt för typ 1,5 år se eller nått sånt .. och letade då efter myter och sånt skit som ufon utan något resultat alls .. Men när jag sedan inte spelar på typ ett halvt år och en kväll satt me 2 polare hände ngt märkligt ...

jag var på 3:e sidan och körde på dem stora motor vägana där kan man säga ( dem som går runt typ hela staden) körde där o latjade me någon snabb bil .. och efter att paserat en arg polis bil så kollar jag bakåt och ser till min förvångn inte bara polis bilen .. utan i himmlen så åket ett trlriksformat föremåd diagunalt upp och sen är helt borta

Jag får världens chock o frågar kompisnara ( som satt berevid o kollade på)

- Vad Fan var de där !?!?!!?

och dem körar ut

- ett Ufo !

det var var jag såg me ... men mina kompisar har ingen aning om att de ryktas myter om massa "övernarturlaga" fenomen på SA så när dem säger de så blir jag helt stum .... ni tror säkert inte detta .. de skulle jag inte heller tro om inte alla vi 3 hade sett samma sak. kan lägga till att de är nog dock inte vanlig att se med tanke på att jag har spelat me 100 % complett save i typ 1 år och letat efter ufon o bigfoot

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice video hittade en till video tror inte på den men här är den http://www.youtube.com/watch?v=HpfZ8k4_aE8

:huh:

Den är inte ens meningen att ska lura folk. Det är en film som är gjord för att han hörde att alla trodde på det. Den är gjord med mods och multiplayerfunktionen på Xbox och Ps2-versionen av spelet.

Det är menat som en historia.

Och Svärd; Ya rly :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här har jag hittat idag 1.spök hus är sant om du inte tror åkt till tierra robada längst uppe finns ett savehouse när man går dit finns det nåra buskar några gånger brukar det vara en motorcyckel där också men hur som hälst gå in i huset kom ut då är busken inte där 2.Det finns en spökstad i

el castilo del diablo åk dit på natten (leta noga!) på taken så står det SOS! 3.Där självmords damen eller manem finns vänta tills hon&han dör titta up i himlen mot los santos ett tag (gör midnatt fusket) SÅ KOMMER DET EN GRÖN eller GUL STJÄRNA! har inte hittat mer tyvär men jag komer göra det!

hoppas jag :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här har jag hittat idag 1.spök hus är sant om du inte tror åkt till tierra robada längst uppe finns ett savehouse när man går dit finns det nåra buskar några gånger brukar det vara en motorcyckel där också men hur som hälst gå in i huset kom ut då är busken inte där 2.Det finns en spökstad i

el castilo del diablo åk dit på natten (leta noga!) på taken så står det SOS! 3.Där självmords damen eller manem finns vänta tills hon&han dör titta up i himlen mot los santos ett tag (gör midnatt fusket) SÅ KOMMER DET EN GRÖN eller GUL STJÄRNA! har inte hittat mer tyvär men jag komer göra det!

hoppas jag :rolleyes:

orkade inte skriva upp alla myter här är en karta på nästan alla saker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vardå? Dubbelposta inte, använd EDIT. Ta dessutom och kolla över formatteringen på det du skriver. Radbyten och listor är mer lättläst. Stavfel kan man undvika med att slänga in det i microsoft w0rd (hehe, ni ville väl ha ett "Håller med till 100%!", va?).

Men jag ser ingen karta... :rolleyes:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...